[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

اشراف بر قاچاق‌های سازمان‌یافته، روزنامه شیراز نوین

با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان و جمعی از مسئولان مربوطه، مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان برگزار شد. به گزارش خبرگزاری پلیس، سردار «یوسف ملک‌زاده» در این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و همچنین تبریک و تسلیت شهادت جمعی از کارکنان انتظامی در عملیات تروریستی در شهرستان راسک، اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا همواره به عنوان یکی از مطالبات فرمانده معظم کل قوا از دستگاه‌های مربوطه مطرح بوده است. وی با اشاره به برخی از بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در موضوع مبارزه با قاچاق کالا، گفت: برخورد جدی با قاچاق کالا به ویژه برخورد با قاچاق‌های سازمان‌یافته به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی استان فارس قرار دارد.
جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به فلسفه تشکیل پلیس امنیت اقتصادی، اظهار داشت: پلیس امنیت اقتصادی یک پلیس مستقل و تخصصی است و همه عوامل انتظامی باید با این مجموعه در راستای انجام مأموریت‌های محوله همکاری لازم را داشته باشند. سردار ملک‌زاده گفت: در موضوع مبارزه با قاچاق کالا باید اقدامات اطلاعاتی و فنی به صورت ویژه مدنظر قرار گیرد و با استفاده از ظرفیت‌های سایر نهادها و دستگاه‌های مربوطه در حوزه قاچاق کالا، اقدامات لازم صورت پذیرد.
در پایان این مراسم، طی حکمی که توسط سرهنگ دوم «اکبر عقدکی» رئیس اداره ارزشیابی و انتصابات بازرسی فرماندهی انتظامی استان فارس قرائت گردید، سرهنگ «احمدرضا خرم» به عنوان رئیس پلیس امنیت اقتصادی پلیس فارس معرفی و منصوب شد و با اهدای لوح تقدیر، از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی سرهنگ «ابراهیم یگانه» در مدت‌زمان تصدیگری این عنوان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی