[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

کاپیتان‌های بایرن: منتظر لاتزیوی جذاب هستیم، روزنامه شیراز نوین

مانوئل نویر و توماس مولر، دو ستاره باتجربه بایرن مونیخ، از رویارویی با لاتزیو خوشحال هستند.
به گزارش «ورزش سه»، قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان برگزار شد و بایرن مونیخ در این مرحله باید روبه‌روی لاتزیو به میدان برود. با توجه به شرایط بایرن مونیخ در رقابت‌های لیگ قهرمانان و بوندس‌لیگا می‌توان گفت که آنها قرعه خوبی برابر تیمی دارند که این فصل از روزهای اوج فصل گذشته فاصله گرفته و در حال حاضر در سری آ در جایگاه یازدهم جدول رده‌بندی ایستاده است. 
نویر در گفت‌وگو با سایت رسمی بایرن مونیخ درباره این قرعه اظهار داشت: «لاتزیو تیمی ایتالیایی است که همیشه از نظر تاکتیکی بسیار خوب عمل کرده است. ما پیش از این هم تجربه‌های خوبی از آنها داشتیم و این‌بار هم به عنوان مدعی اصلی صعود قدم به این بازی خواهیم گذاشت. اما هرگز نباید این تیم را دست‌کم گرفت. من خاطرات بسیار مثبت و خوبی از این ورزشگاه در رم دارم. هواداران در ایتالیا همیشه خیلی پرسروصدا هستند. همه ما بی‌صبرانه منتظر این بازی هستیم و سعی خواهیم کرد که در هر دو بازی رفت و برگشت پیروز شویم.» 
مولر هم درباره این بازی گفت: «من از این قرعه خوشحال هستم. رم شهری بسیار هیجان‌انگیز و لاتزیو هم باشگاهی جذاب است. هر تیمی که به مرحله یک‌هشتم راه پیدا کرده، عملکرد خوبی داشته است. این ورزشگاهی تاریخی محسوب می‌شود و نبردهای بسیاری در آن انجام شده است. تمرکز ما روی وظیفه‌ای است که پیش‌ رویمان قرار دارد.»

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی