[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

گره‌گشایی از ۱۹ بنگاه اقتصادی ، روزنامه شیراز نوین

سه شنبه بیست و هشتم آذرماه، پانصد و پنجاه و ششمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و پانصد و پنجاه و هفتمین کارگروه احیای واحدهای راکد در سالن جلسات شهید قاضی استانداری فارس به ریاست محمدهادی ایمانیه استاندار فارس، دبیری صنعت، معدن و تجارت و با حضور اعضای کارگروه برگزار و در راستای رفع موانع مسائل و مشکلات بنگاه‌های مطرح شده در جلسات فوق‌الذکر تصمیمات، اقدامات و راهکارهای عملیاتی در جهت فعالیت بهینه و افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی اتخاذ و مصوبات گره‌گشا تصویب شد.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس با اشاره به تعیین تکلیف ۴ بنگاه اقتصادی در کارگروه استانی و بررسی مصوبات ۱۵ بنگاه اقتصادی طرح در کمیته تخصصی ذیل کارگروه تسهیل استان فارس گفت: واحدهای مطرح شده در زمینه تولید آرد، طرح تولید سیانید سدیم، خدمات درمانی ایزوگام و... فعالیت دارند که چالش‌ها در  درخواست تمدید مهلت استفاده از بخش‌نامه عدم محدودیت‌ها حاصل از چک برگشتی، تأیید پیش‌پرداخت شرکت به فروشنده، جابه‌جایی زمین مجاور جهت اجرای طرح، درخواست مجوز به‌روزرسانی تجهیزات (بازسازی دستگاه) و... نیز مطرح، بررسی و تعیین تکلیف شد.
حمیدرضا ایزدی با اشاره به اینکه بحث‌های کارشناسی در کمیته تخصصی ذیل کارگروه مطرح و بررسی می‌شود و نهایت در کارگروه اصلی تصمیمات گرفته می‌شود، تصریح کرد: دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به صورت منظم مشکلات واحدهای تولیدی را رصد و در زمینه رفع مشکلات آنها اقدام می‌کند.
ایزدی در خصوص رفع موانع واحدهای راکد اضافه کرد: فعال کردن واحدهای راکد کمک به چرخه اقتصادی، رشد تولید کیفی، افزایش اشتغال و کاهش بیکاری در جامعه است؛ لذا ضرورت دارد در حوزه‌های مختلف برای رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی، مانع‌زدایی کنیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی