[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تیم شمسایی شش‌تایی شد، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
مردم لارستان که در دیدار دوم استقبالی پرشورتر از بازی دوشنبه‌شب داشته و فضایی بیش از ظرفیت سالن را پر کرده بودند، شاهد شکست سنگین تیم کشورشان بودند. 
دومین دیدار دوستانه تیم‌های فوتسال ایران و روسیه در حالی از ساعت ۱۳:۱٠ دقیقه دیروز در سالن طوبی شهرستان لارستان برگزار شد که مردم جنوب فارس به امید تکرار پیروزی شب گذشته به این سالن خیرساز آمده بودند. 
ایران با ترکیب باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، سالار آقاپور، مهدی کریمی و سعید احمدعباسی به میدان آمد و نفرات ذخیره را هم سعید مؤمنی، سجاد یوسف خواه، علی‌رضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، علی اکرمی، سالار آقاپور، مجتبی پارساپور، مسعود یوسف شَوَردزی، بهروز عظیمی، مهدی دهقان نژاد، علی اکرمی، علی‌رضا خون‌جهان، بهزاد شیخ احمدی و کاپیتان علی‌اصغر حسن زاده تشکیل می‌دادند.
در ترکیب روسیه هم دیمیتری پوتیلوف، روسلان کودزیف، آرتم نیازوف، ایوان چیشکالا و آندری پونکراتوف، 5 بازیکن اصلی را تشکیل می‌دادند و کی‌ریل شوورک، آنتون سوکولوف، پاول کارپوف، نیکیتا فخروتدینوف، گریگوری والیف، الکساندر سیتنیکوف، سرگی اورلوف، آرتوم آنتوشکین و کمیل کریخانوف نیز نفرات ذخیره این تیم بودند؛ همچنین بسیک زوئیدزه، سرمربی این تیم بود.
ایران بازی را خوب شروع کرد و خیلی زود در دقیقه ۲ با ضربه سعید احمدعباسی خوب پیش افتاد، اما در ادامه نمایش خوبی نداشت و بازی را در اختیار روس‌ها قرار داد. 
در دقیقه ۴ باقر محمدی با یک دبل سیو عالی مانع از گلزنی بازیکنان سرخ‌پوش شد، اما دو دقیقه بعد روی کرنر نیکیتا فخرالدینوف و صربه روسلان کودزیف، دروازه خود را بازشده دید. 
در ادامه هم این شاگردان زوئیدزه بودند که خیلی بهتر کار کردند و پس از خلق چند موقعیت خوب در دقیقه ۱٠ با پاس گئورگی والیف و ضربه نیکیتا فخرالدینوف به گل دوم دست یافتند. 
پس از این گل، شاگردان شمسایی هم یکی دو حمله خوب انجام دادند، اما این روسیه بود که در دقیقه ۱۳ با پاس فخرالدینوف و ضربه پاول کارپوف به گل سوم دست یافت. 
در ادامه سعید احمدعباسی می‌توانست گلزنی کند، اما ضربه محکم او از زاویه بسته به زیر تیر افقی دروازه برخورد کرد و به زمین برگشت. 
در نهایت نیمه اول با حساب سه بر یک به سود روسیه به پایان رسید. 
در نیمه دوم هم اتفاقات نیمه اول تکرار شد. 
ایران در دقیقه چهارم نیمه دوم با ضربه محمدحسین درخشانی فاصله را به یک گل کاهش داد، اما باز هم این روسیه بود که توپ و میدان را در اختیار گرفت و تا پایان بازی، سه گل دیگر را وارد دروازه یاران شمسایی کرد. هر سه گل روسیه در نیمه دوم را روسلان کودزیف در دقایق ۲۸، ۳۱ و ۳۵ به ثمر رساند. 
در نهایت این مسابقه با شکست شش بر دو تیم فوتسال کشورمان به پایان رسید. 
از نکات قابل ذکر این مسابقه، فروش بلیت ۱۵٠ هزار تومانی در بازارسیاه خیابان‌های لار با قیمتی حدود یک میلیون تومان بود. همچنین می‌توان به حضور محمد ناظم‌الشریعه و حسین شمس، دو سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در سالن مسابقه اشاره کرد. عدم پیش‌بینی جایگاه مناسب برای خبرنگاران و گزارشگر مسابقه نیز از نکات منفی این دو مسابقه بود؛ هرچند شهرستان لارستان در میزبانی این رویداد بین‌المللی، نمره قبولی گرفت. 
نخستین دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه شامگاه دوشنبه، ۲۷ آذر برگزار شد و با نتیجه سه بر دو به نفع تیم کشورمان به پایان رسید.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی