[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

استانداردسازی با اجرای پروژه‌های هوشمند، روزنامه شیراز نوین

طرح پلاک‌های پستی هوشمند در شهر صدرا اجرا می‌شود. سخنگوی شورای شهر صدرا با اعلام این خبر، اظهار کرد: در اجرای بند 27 ماده 55 قانون شهرداری‌ها، پروژه پلاک‌ شهرداری و کد پستی ده‌رقمی املاک و اماکن شهر صدرا با همکاری اداره کل شرکت پست استان فارس اجرا می‌شود.
مهدی کشاورزی در این رابطه گفت: مغایرت‌هایی در کدها و آدرس‌های پستی در شهر صدرا وجود دارد که خدمت‌رسانی به شهروندان را در این حوزه با مشکلاتی روبه‌رو کرده است.
 وی اظهار داشت: شورای شهر و شهرداری صدرا با همکاری شرکت پست استان فارس با اجرای این طرح نسبت به اصلاح و تخصیص کد پستی هوشمند به کلیه ساختمان‌ها اعم از تجاری و مسکونی در کلیه مناطق شهر صدرا اقدام می‌کند.
سخنگوی شورای شهر صدرا اضافه کرد: این طرح به صورت پیمانکاری توسط شرکت منتخب انجام می‌گیرد؛ تأمین بودجه این طرح نیز از سوی شورای شهر پیش‌بینی شده است.
کشاورزی با اشاره به ویژگی‌های نصب پلاک‌های هوشمند پستی در این طرح افزود: این پلاک‌ها دارای بارکد (QR Code) هستند و شهروندان می‌توانند با اسکن آن به اطلاعات و خدمات مرتبط با ملک خود دسترسی پیدا کنند.
وی اضافه کرد: کدهای پستی و پلاک‌های شهرداری به عنوان یکی از ضروری‌ترین اجزای مبلمان شهری است که پس از اجرا بر اساس استانداردهای موجود، می‌تواند باعث رفع مشکل آدرس‌دهی شهروندان شود.
عضو شورای شهر صدرا تصریح کرد: با توجه به اینکه امروزه دریافت تمامی خدمات ملزم به ارائه کد پستی می‌باشد، اجرای طرح مذکور در تحقق این هدف از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
مهدی کشاورزی در پایان یادآور شد: در طول سال‌های اخیر شهر صدرا با رشد بی‌سابقه جمعیت و افزایش ساخت و ساز روبه‌رو بوده است. به‌روزرسانی کدپستی و تخصیص کد پستی برای اماکن جدیدالاحداث، برای بهبود خدمت‌رسانی به این اماکن ضروری به نظر می‌رسد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی