[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

رقابت ۱۵ تیم رسانه‌ای در جام امید، روزنامه شیراز نوین

۱۵ تیم رسانه‌ای فارس از دیروز میهمان رویدادی با عنوان «جام رسانه امید» بودند تا بتوانند از این طریق روح نشاط و شادابی را در کالبد جامعه تزریق کنند؛ رویدادی که برای نخستین بار در استان فارس برگزار شده و قرار است منعکس‌کننده پیشرفت‌های استان باشد. جام رسانه امید تا به امروز در ۱۰ استان برگزار شده و شهر شیراز از دیروز میزبان برگزاری این رویداد است.
خبرنگاران فارس هم از رسانه‌ها و پایگاه‌های خبری مختلف در این رویداد گرد هم آمده‌اند و هر رسانه قرار است در قالب گروه‌های سه تا پنج‌نفره تا ۲۴ ساعت در این رویداد به رقابت بپردازد.
ایده‌پردازی، گزارش مکتوب، خبری، تحلیلی و تحقیقی، یادداشت و سرمقاله، پادکست، تیتر، عکس پوستر و اینفوگرافی و کلیپ موبایلی قالب‌های مسابقه در این رویداد رسانه‌ای است.
در حین برگزاری این رویداد، هر رسانه در تلاش است تا بتواند از اتفاقات و حواشی این مراسم و از دغدغه‌های مسئولان و فعالان در عرصه دانش‌بنیان در قالب نوشتار یا تصویر، تولید محتوا داشته باشد.
رئیس بسیج رسانه فارس هدف از برگزاری این رویداد را تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی دانست و به ایرنا گفت: درصدد هستیم تا در مقابل خط خبری که دشمن علیه دستاوردهای جمهوری اسلامی ایجاد کرده، به تبیین دستاوردهای نظام بپردازیم و معتقدیم اصحاب رسانه می‌توانند در تحقق این امر مثمرثمر واقع شوند. هادی رضایی که معتقد است اصحاب رسانه زبان گویا و چشم بینای مردم هستند، ابراز کرد: امیدواریم بتوانیم با حضور اهالی رسانه هرآنچه به امیدآفرینی در جامعه کمک می‌کند را با محوریت شرکت‌های دانش‌بنیان و در قالب‌های مختلف خبری منعکس کنیم. وی افزود: این رویداد با حضور ۱۵ تیم از رسانه‌های برخط و مکتوب فارس و ۳ تیم از صدا و سیما، عکاسان خبری و ۱۱ شرکت دانش‌بنیان برگزار شده است.
دبیر رویداد جام رسانه امید که هدف اصلی این رویداد را امیدآفرینی در همه حوزه‌ها می‌داند، در پاسخ به این پرسش گفت: حوزه دانش‌بنیان‌ها در فارس نیاز به توجه بیشتری دارد؛ لذا تمرکز این رویداد هم بر شرکت‌های دانش‌بنیان، معرفی خدمات و کارهای دیده نشده این شرکت‌ها و مهیا شدن شرایط برای حمایت از این شرکت‌هاست. وی بر این باور است که استان فارس از ۳۷۰ رسانه رسمی از خبرگزاری گرفته تا مطبوعات و پایگاه‌های خبری بهره می‌برد و باید از این ظرفیت در مسیر امیدآفرینی استفاده 
شود. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی