[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

رسانه در جنگ ترکیبی، روزنامه شیراز نوین

 وثوقی با یادداشت «رسانه در جنگ ترکیبی» رتبه دوم ششمین دوره جشنواره ابوذر در استان فارس شد. دریافت امتیاز در این جشنواره استانی مقدمه حضور در جشنواره نهایی در ابعاد ملی می‌باشد. فرزاد وثوقی سردبیر روزنامه سراسری سبزینه و خبرنگار و سرمقاله‌نویس پایگاه خبری آرمان شهر فارس، عنوان دوم یادداشت برتر ششمین دوره جشنواره ابوذر استان فارس را به دست آورد. این جشنواره هرساله به همت سازمان بسیج رسانه استان فارس برگزار می‌شود. لازم به ذکر است فرزاد وثوقی در چهارمین دوره برگزاری این جشنواره نیز عنوان اول یادداشت‌نویسی را از آن خود کرده بود.
وثوقی با بیان اینکه عنوان این یادداشت «رسانه در جنگ ترکیبی» بود، اظهار داشت: در شرایطی که کشور درگیر جنگ ترکیبی دشمنان است و رسانه‌ها وظیفه تبیین سیاست‌های حاکمیتی را دارند، باید هرچه بیشتر در این راستا کوشش نمود. 
نایب‌رئیس خانه مطبوعات استان فارس با اشاره به اینکه نسل جوان باید با اصول و مبانی رسانه‌ها بیشتر مأنوس شوند، بر ضرورت آموزش‌های به‌روز تأکید کرد و گفت: نوع آموزش‌ها باید به‌گونه‌ای باشد تا نسل جوان بتوانند سیاست‌های رایج را درک کنند و به پرسش‌های آنان پاسخ داده شود. 
این پیشکوت رسانه‌ای استان فارس در ادامه از تعامل خبرنگاران و مجموعه اصحاب رسانه با سازمان بسیج رسانه استان فارس قدردانی نمود و خاطرنشان کرد: سرهنگ هادی رضایی رئیس سازمان بسیج رسانه فارس با نگاهی نوین و ایجاد بستری مناسب در مسیر اطلاع‌رسانی، تلاش‌های لازم را نموده و تأثیر آن را می‌توان در توفیق این جشنواره که پیوندی با جشنواره ملی در تهران خواهد داشت، مشاهده کرد. گفتنی است، فرزاد وثوقی در سه دهه گذشته در رسانه‌های ملی و استانی در سمت‌های خبرنگار، خبرنگار عکاس، دبیر اخبار و سردبیر فعالیت مجدانه داشته است. او در چهارمین جشنواره فرهنگ فارس نیز مقام اول بخش عکس غیرورزشی را کسب نموده است. سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس در آیین اختتامیه این جشنواره با بیان اینکه موضوع رسانه در یک بعد خلاصه نمی‌شود، گفت: موضوع رسانه فراگیر است و کسی که امروز در رسانه فعال باشد، می‌تواند به هر موضوعی بپردازد و مهم این است که چگونه آن را بازتاب دهد. او گفت: هیچ‌گاه نباید از حجم رسانه‌ها در دنیا بترسید و تسلیم شوید. وی افزود: امروزه شاهد هستیم که هرگاه حقیقتی نمایان می‌شود، میلیون‌ها میلیون وجدان بیدار می‌شود و از آن استقبال می‌کند. در این جشنواره از شمار قابل‌توجهی از پیشکسوتان و خبرنگاران رسانه‌های مختلف استان فارس تجلیل 
شد. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی