[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تفاهم شهرداری با فنی و حرفه‌ای با هدف رشد اشتغال، روزنامه شیراز نوین

تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه بین اداره کل آموزش‌وفنی حرفه‌ای فارس و شهرداری شیراز، در راستای توسعه، گسترش و ارتقای کیفی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و به منظور آماده‌سازی نیروی انسانی برای ورود به بازار کار و همچنین ارتقای مهارت‌های فنی و مهارتی شاغلان، منعقد شد. 
به گزارش شیرازنوین به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه بین اداره کل آموزش‌ فنی و حرفه‌ای فارس و شهرداری شیراز، در راستای توسعه، گسترش و ارتقای کیفی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و به جهت نیاز کشور در بخش‌های مختلف و به منظور آماده‌سازی نیروی انسانی برای ورود به بازار کار و همچنین ارتقای مهارت‌های فنی و مهارتی شاغلان، منعقد شد. 
تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه بین شهرداری شیراز و اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان فارس در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با حضور شهردار این کلان‌شهر و رئیس سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور منعقد شد. 
شهردار شیراز با اشاره به اهداف این تفاهم‌نامه اظهار کرد: این تفاهم‌نامه در راستای تحقق اهداف اسناد بالادستی به‌ویژه سند سیاست‌های کلی اشتغال ابلاغی رهبری معظم انقلاب اسلامی مبنی بر آموزش نیروی انسانی متخصص، ماهر و کارآمد متناسب با نیازهای شهرداری شیراز و ارتقای توان کارآفرینی، استفاده متقابل از توانمندی‌های آموزشی، پژوهشی و مهارتی همچنین امکانات و تجهیزات، جهت رشد و ارتقای سازمانی، تهیه و تدوین استانداردهای آموزشی مهارت‌های جدید مورد نیاز شهرداری توسط اداره کل و سازمان‌دهی آموزش‌های مهارتی مورد نیاز شهرداری به امضا رسید. 
محمدحسن اسدی افزود: تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری شیراز و اداره کل فنی حرفه‌ای فارس، رویکرد تشویقی برای مهارت‌آوزی کارمندان شهرداری را در بر دارد.
وی ادامه داد: شهرداری شیراز با حداقل ۳۵۵ وظیفه‌ای که بر عهده دارد و عمدتاً وظایف پیچیده و تخصصی است، نیاز به آموزش و مهارت‌های خاص دارد. 
شهردار شیراز اضافه کرد: با توجه به توانمندی و ظرفیت بالفعل و بالقوه‌ای که اداره کل فنی حرفه‌ای استان دارد، این تفاهم‌نامه دوجانبه منعقد شد. 
اسدی خاطرنشان کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه به شهرداری شیراز این اجازه داده می‌شود که بعد از اجرای دوره‌های مهارت‌آموزی، گواهی‌نامه این دوره را صادر کند و بر اساس این پروانه که اکنون تحویل شهرداری شده، گواهی‌نامه‌ها قابلیت اعمال مزایای بسیاری برای کارمندان شهرداری داشته باشد. 
شهردار کلان‌شهر شیراز گفت: این تفاهم‌نامه در جهت تشویق کارمندان شهرداری به مهارت‌آموزی و آموزش مهارت‌ها در زمینه‌های تخصصی ایجاد خواهد کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی