[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

شیرازی‌ها به تور‌های عمرانی دعوت می‌شوند، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز گفت: تور شهروندی عمران و پیشرفت از محل پردازش و دفع مهندسی بهداشتی پسماند شهرداری شیراز میزبان رابطین و یاوران شورای اسلامی شهر و معتمدین محلات برای آشنایی با محل دفن و پردازش پسماند برمشور بود.
به گزارش شیرازنوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، رضا جاویدی با بیان اینکه تورهای شهروندی عمران و پیشرفت با محوریت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز و همکاری بخش‌های مختلف شهرداری شیراز برگزار می‌شود، اظهار کرد: شهروندان در این بازدیدها با نحوه اجرای پروژه‌های عمرانی و موانع و مشکلات پیش روی آنها که در ابعاد مختلف به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند، آشنا می‌شوند.
وی افزود: سازمان مدیریت پسماند در راستای برگزاری تورهای شهروندی، میزبان رابطین و یاوران شورای اسلامی شیراز و معتمدین محلات برای آشنایی با محل دفن و پردازش پسماند برمشور بود.
سخنگوی شهرداری شیراز بیان کرد: این بازدید با هدف تشریح فعالیت‌های سازمان مدیریت پسماند در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و آشنایی آنها با اقدامات انجام شده در شهرداری شیراز برای مدیریت بهینه و بهداشتی پسماندهای شهری و عفونی تولید شده در این کلان شهر و همچنین معرفی اهداف کلان مدیریت پسماند شهرداری در راستای به صفر رساندن دفن پسماند انجام شد.
جاویدی گفت: نمایندگان رابطین و یاوران شورای اسلامی شهر شیراز و معتمدین محلات در این بازدید از بخش‌های مختلف محل دفن و پردازش پسماند شهر شیراز در منطقه برمشور شامل سایت‌های زمستانه و تابستانه دفن پسماندهای شهری سایت دفن پسماند عفونی، خطوط ۱ و ۲ کارخانه پردازش پسماند و سایت تولید کود کمپوست بازدید کردند.
این مقام مدیریت شهری در حوزه ارتباطات افزود: آشنایی با پروژه‌های در دست اجرا و در حال ساخت سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز از دیگر بخش‌های این بازدید بود.
مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز با بیان اینکه این تور با همکاری اداره کل ارتباطات و امور بی الملل و سازمان مدیریت پسماند برگزار شده، اظهار کرد: در این بازدید همچنین رابطین و یاوران شورای اسلامی شهر شیراز و معتمدین محلات به بیان دیدگاه و پیشنهادهای خود برای آشنایی بیشتر شهروندان با اقدامات سازمان مدیریت پسماند پرداختند.
معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز که در این بازدید نمایندگان، رابطین و یاوران شورای اسلامی شهر شیراز و معتمد محلات را همراهی می‌کرد، خاطرنشان کرد: یاوران شورا و معتمدین محلات به عنوان پل ارتباطی میان شهروندان و در بخش‌های مختلف شهرداری نقش و جایگاه ارزشمندی در ارتقای فرهنگ شهروندی کلان‌شهر شیراز برعهده دارند.  صمد پناهیان از رابطین و یاوران شورای اسلامی شهر شیراز و معتمدین محلات خواست تا در محلات و مناطق مختلف شهروندان را با اقدامات سازمان مدیریت پسماند آشنا کنند و با همراهی این سازمان شهری پاک و محیط‌زیستی پایدارتر برای آیندگان بسازند.
وی گفت: کارشناسان سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز نیز در جریان این بازدید به تشریح جزئیات و بیان مسائل تخصصی در زمینه دفع و پردازش پسماند پرداختند.
بنا بر این گزارش، علاقه‌مندان جهت شرکت در این بازدیدها می‌توانند روزانه در تماس با مرکز ارتباطات ۱۳۷ علاقه‌مندی خود را برای حضور اعلام و نام‌نویسی کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی