[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

حامی پیشبرد اهداف دانش‌بنیان‌ها هستیم ، روزنامه شیراز نوین

بیست و یکمین نشست ستاد ارتقای تولید دانش‌بنیان در حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با تاکید رئیس دانشگاه بر حمایت از طرح‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه سلامت همراه بود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» با اشاره به اهمیت توجه به تولیدات دانش‌بنیان به ویژه در حوزه سلامت، یکی از اهداف اصلی برگزاری نشست‌های ستاد دانشگاهی ارتقای تولید دانش‌بنیان در حوزه سلامت را شنیدن حرف‌های نخبگان و دست اندرکاران شرکت‌های دانش‌بنیان و بررسی مسائل مختلف و دغدغه‌های آنان برشمرد و بر حمایت دانشگاه از طرح‌های دانش‌بنیان و فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه سلامت تأکید کرد. او اضافه کرد: تمام مجموعه دانشگاه و اعضای ستاد ارتقای تولید دانش‌بنیان در حوزه سلامت دانشگاه برای رفع مسائل حوزه دانش‌بنیان تلاش می‌کنند و در این زمینه همکاری‌های لازم برای برطرف شدن دغدغه‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز رشد از سوی دانشگاه انجام می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان یار و همراه دانشگاه برای ارائه خدمات باکیفیت سلامت به مردم هستند، افزود: استفاده صحیح از توانمندی‌های موجود در استان و دانش جوانان و نخبگان، به توسعه و پیشرفت بیشتر حوزه سلامت استان منجر می‌شود. 
دکتر حسینی همچنین اهمیت تحقیقات و پژوهش را یادآور شد و ادامه داد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، تسهیل در فراهم‌سازی زیرساخت‌های لازم برای ارتقای فعالیت شرکت‌ها و تولیدات دانش‌بنیان و ترویج محصولات این شرکت‌ها می‌تواند به استقلال کشور در حوزه‌های مختلف کمک کند. 
مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در این نشست یکی از وظایف ستاد دانشگاهی ارتقای تولید دانش‌بنیان در حوزه سلامت را حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان متخصص و توانمند در استان برشمرد.
 «محمود نجابت» ماحصل این حمایت‌ها را دلگرمی و ماندگاری نخبگان و جوانان توانمند در کشور و ایجاد انگیزه برای آنان به عنوان آینده سازان مملکت دانست.
ارائه گزارش عملکرد مسئولان ارشد دانشگاه در زمینه مسائل دانش‌بنیان سلامت در حوزه‌های مختلف دانشگاه، همچنین بررسی روند اجرای مصوبات نشست‌های پیشین ستاد ارتقای تولید دانش‌بنیان در حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از دیگر محورهای این نشست بود.
همچنین در این نشست، مسئولان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه سلامت، خدمات خود را معرفی کردند و توانمندی‌ها و چالش‌های این شرکت در زمینه ارائه خدمات حوزه سلامت، از سوی اعضای ستاد دانشگاهی ارتقای دانش‌بنیان در حوزه سلامت، بررسی شد.
بیست و یکمین نشست ستاد ارتقای تولید دانش‌بنیان در حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، صبح روز نوزدهم آبان ۱۴۰۱، با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مشاور عالی رئیس دانشگاه، معاونان و مدیران ارشد دانشگاه در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی