[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

خرید توافقی ۵هزار تن وش پنبه ، روزنامه شیراز نوین

مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس از خرید توافقی بیش از 5هزار تن وش پنبه به صورت توافقی از پنبه‌کاران شهرستان داراب خبر داد. به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان فارس، سیدکاظم موسوی اضافه کرد: شرکت تعاونی پنبه‌کاران داراب با جلب مشارکت کشاورزان، به صورت قراردادی کشت پنبه را در تمامی مراحل از کاشت، داشت و برداشت پیگیری می‌کند.
وی ادامه داد: در سال زراعی جاری بالغ بر دوهزار و 600 هکتار کشت قراردادی پنبه با کشاورزان منعقد شده که طی این قرارداد، تمامی نهاده‌های مورد نیاز کشاورزان به صورت اعتباری در اختیار آنها قرار داده شده است.
وی یادآور شد: اعتبار شرکت در اختصاص نهاده‌ها از جمله بذر، سم و کود به کشاورزان در حدود 34میلیارد تومان بوده که این امر بیانگر وجود همدلی و پشتیبانی شرکت تعاونی پنبه‌کاران داراب و اعضاست.
مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از کشاورزان پنبه‌کار قیمت خرید توافقی پنبه برای رقم یک خوب 39هزار تومان و برای پنبه یک سفید 36هزار تومان به کشاورزان پرداخت می‌شود.
موسوی با بیان اینکه خرید وش پنبه از مهرماه آغاز شده و تا اسفندماه ادامه دارد، افزود: همزمان با خرید پنبه، تصفیه وش نیز در کارخانه پنبه داراب و کارخانه پنبه طلای سفید فسا در حال انجام است؛ به طوریکه تاکنون بیش از دوهزار و 800 تن پنبه در این کارخانجات تصفیه شده است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی