[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رفع ۹ چالش فناورانه حوزه گردشگری با فناوری‌های نوین، روزنامه شیراز نوین


رویداد ملی حل نیازهای فناورانه حوزه گردشگری برای رفع ۹ چالش حوزه گردشگری در محل پارک علم و فناوری استان سمنان در شاهرود برگزار شد.
به گزارش ایسنا به‌نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، در راستای اجرایی‌سازی تفاهم‌نامه معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، رویداد ملی حل نیازهای فناورانه حوزه گردشگری با رویکرد فناوری‌های نوین و توسعه صنایع خلاق این عرصه در محل پارک علم و فناوری استان سمنان در شاهرود برگزار شد.
در این رویداد بیش از ۱۰۰ طرح از سراسر کشور برای حل ۹ چالش فناورانه گردشگری از جمله واقعیت افزوده در گردشگری، راهنمای صوتی گردشگری، تصاویر ۳۶۰ درجه، سفرهای بومی و محلی، اقامتگاه، پویانمایی، واقعیت مجازی، اینترنت اشیا در گردشگری و هتل‌داری، راهنمای مسافران و گردشگران با استفاده از رویکرد فناوری‌های نوین به دبیرخانه رویداد ارائه شد.
در اختتامیه رویداد ملی حل نیازهای فناورانه گردشگری، دکتر نظری، رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان با اشاره به برگزاری این رویداد ملی در دی‌ماه جاری گفت: ارائه ایده‌ها، محصولات و نشست‌های تخصصی، معرفی درگاه‌ها(پنل) و نشست‌های هم‌اندیشی در راستای استفاده از ظرفیت شرکت‌های فناور، دانش‌بنیان و محصولات آنها به منظور رونق و توسعه حوزه گردشگری در استان از جمله برنامه‌های این رویداد بود.
نظری با بیان اینکه سه طرح برتر برای سرمایه‌گذاری در استان سمنان انتخاب شدند، اظهار کرد: پس از انتخاب طرح‌های برتر قراردادی سه‌جانبه بین پارک علم و فناوری استان، اداره کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و یک شرکت دانش‌بنیان منعقد شد تا زمینه فعالیت برای آنها فراهم شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی