[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رهبر معظم انقلاب خطاب به سردار قاآنی: باید خط تقویت جبهه مقاومت همچنان ادامه یابد، روزنامه شیراز نوین

رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده شهید سلیمانی، مهم‌ترین نقش و خدمت شهید سلیمانی را احیای جبهه مقاومت در منطقه عنوان کردند و گفتند: شهید سلیمانی برای احیای جبهه مقاومت تلاش بسیاری کرد و این کار را با همان اخلاص و با تدبیر و عقل و اخلاق به پیش بُرد.
به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بعد ازظهر دیروز در دیدار خانواده شهید سردار سلیمانی، گسترش بیش از پیش نام و یاد و خصوصیات این شهید را ناشی از اخلاص شهید سلیمانی دانستند و تأکید کردند: مهم‌ترین نقش و خدمت این شهید بزرگوار، احیای جبهه مقاومت در منطقه بوده است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه مقاومتِ نزدیک به سه‌ماهه غزه به علت وجود جبهه مقاومت است، گفتند: شهید سلیمانی برای احیای جبهه مقاومت تلاش بسیاری کرد و این کار را با همان اخلاص و با تدبیر و عقل و اخلاق به پیش بُرد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تمجید و تقدیر از تلاش‌های سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه افزودند: باید خط تقویت جبهه مقاومت همچنان ادامه یابد.
در این دیدار که فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده نیروی قدس سپاه نیز حضور داشتند، خانم زینب سلیمانی گزارش کوتاهی از اقدامات فرهنگی و هنری انجام‌گرفته و همچنین در دست اقدام برای انتقال روحیات، منش و خصلت‌های شهید سلیمانی به نسل جوان، ارائه کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی