[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

دانش و تجربه متولیان برگزاری انتخابات مورداستفاده قرار گیرد، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس گفت: باید به‌کارگیری دانش و تجربیات متولیان امر برگزاری انتخابات در دستور کار ستاد برگزاری انتخابات قرار گیرد.
محمدهادی ایمانیه روز ۱۰ دی‌ماه در نشست با اعضای ستاد انتخابات استان فارس گفت: انتخابات در بسیاری از کشورهای دنیا، ابزاری مهم و مفید برای تحقق مردم‌سالاری و بازتاب خواست آنها در تصمیم‌سازی سیاسی است.
وی افزود: امنیت کامل، رقابت واقعی و سلامت حقیقی انتخابات می‌تواند تأثیر بسزایی در مشارکت پرشور مردم در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری داشته باشد؛ از این‌رو در انتخابات، باید به‌کارگیری دانش و تجربیات متولیان امر برگزاری انتخابات در دستور کار این ستاد قرار گیرد.
نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه امروزه نظام مدیریت دانش به عنوان مغز سازمان مطرح است، تأکید کرد: نظام مدیریت دانش کارکنان را به اطلاعات، دانش و تجربیات موردنیاز مجهز می‏‏کند تا بتوانند وظایف خود را به درستی انجام دهند و تصمیمات صحیح‏تر و سریع‏تری را اتخاذ کنند؛ بنابراین نظامی که می‌تواند فرایند برگزاری انتخابات پیش‌ رو را پشتیبانی کند، نظام جامع مدیریت دانش سازمانی است.
وی با اشاره به اینکه فرهنگ ایرانی‌اسلامی یک فرهنگ منحصربه‌فرد و با ویژگی‏های خاص خود است، بیان کرد: انتخابات در ایران مهم‌ترین ابزار مردم‌سالاری دینی و راهکار گردش نخبگان به شمار می‌آید که در راستای تحقق مردم‌سالاری دینی و تحقق منویات رهبری در امر انتخابات، متولیان امر برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری استان فارس مکلف هستند که نسبت به شناسایی افراد دارای دانش و تجربه بالا در امر برگزاری انتخابات، مستندسازی دانش و تجربیات آنان، به اشتراک‏‌گذاری، انتقال و به‌کارگیری دانش و تجربه گران‌بهای آنان در انتخابات پیش رو و توسعه آن برای آیندگان، اهتمام ویژه داشته و آن را در سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی