[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

زور شیرازی‌ها به صدرنشین نرسید، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
نماینده شیراز در لیگ برتر بسکتبال دور برگشت رقابت‌ها را با شکست خانگی مقابل صدرنشین آغاز کرد. 
در هفته نخست دور برگشت این مسابقات، دیروز در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد شهر صدرا، تیم لیموندیس شیراز میزبان شهرداری گرگان بود. 
امیرحسین نصیرایی، مصطفی رضایی، مهدی جعفری، آرش ثابتی، سروش دهقان، وحید اسلامی، جیلن بردلی، وحید دلیر زهان، محمد خالقی‌فرد، محمدامین خسروی، فربد سادات نیا و رضا نادری بازیکنان تیم لیموندیس شیراز را تشکیل می‌دادند و سینا واحدی، نوید رضایی فر، مبین شیخی، خشایار علی اکبری، یاسین کلاسنگیانی، امیرعلی قلی‌زاده، نرول پله، ارسلان کاظمی، سالار منجی، ویلیام چری، محمد یوسف وند و امیرحسین آذری شاگردان مصطفی هاشمی در تیم شهرداری گرگان بودند.
کوارتر نخست این بازی با برتری قاطع شهرداری همراه بود. شاگردان هاشمی از همان ابتدا برتری خود را به میزبان خود دیکته کردند و در پایان با نتیجه ۳۶-۲۲ به وقت استراحت دو دقیقه‌ای رفتند. 
در کوارتر دوم، لیموندیس به خود آمد و اختلاف را در دقایقی به کمتر از ۱٠ کاهش داد، اما باز هم این تیم سرخ‌پوش و قدرتمند استان گلستان بود که با وجود ستارگانی چون سینا مریدی، ویلیام چری و نرول پله برتری را افزایش داد. 
در نهایت نیمه نخست این بازی با نتیجه ۵۷ بر ۴۲ به سود میهمان صدرنشین به پایان رسید.
دو تیم پس از ۱۵ دقیقه استراحت به زمین برگشتند و این‌بار گرگانی‌ها مقتدرانه‌تر از قبل به سمت سبد لیموندیس یورش بردند. 
شهرداری در همان ۵ دقیقه ابتدایی ۵ پرتاب سه‌امتیازی موفق داشت و خیلی زود امتیازات خود را به ۷۲ رساند. در این دقایق لیموندیس هم موفق به کسب هشت امتیاز شد.
در ادامه لیموندیس لحظاتی توانست اختلاف را کاهش دهد، اما در نهایت، نتیجه ۸۱-۵۸ در پایان کوارتر سوم روی تابلو نقش بست تا برنده بازی پیش از رسیدن به کوارتر پایانی تقریباً مشخص شد.
در کوارتر پایانی هم اختلاف بالای ۲٠ امتیاز حفظ شد و در نهایت این مسابقه با نتیجه ۱٠۵ بر ۸۴ به سود شهرداری گرگان به پایان رسید؛ این نهمین شکست این فصل نماینده شیراز بود. 
لیموندیس در هفته دوم دور برگشت، هفته آینده باید در کرمان به مصاف مس برود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی