[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

از فیلم سه کله‌خشک در آباده رونمایی شد ، روزنامه شیراز نوین


کریم آمالی؛ گروه شهرستان‌ها آباده:
فیلم داستانی سه کله‌خشک به تهیه‌کنندگی و کارگردانی امید سبیلی در تالار هنر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده رونمایی گردید. 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده در آیین رونمایی از فیلم سینمایی سه کله‌خشک گفت: فیلم سه کله خشک در بهمن ماه 1400 در شهر آباده کلید خورد و مدت یک سال نیز مراحل تولید و ساخت آن به طول انجامید؛ بیش از 40 بازیگر و عوامل دیگر در ساخت این فیلم مشارکت داشتند که با توفیق الهی امروز شاهد رونمایی از آن هستیم. 
هادی فرخی در ادامه اظهار داشت: شهرستان آباده ظرفیت‌های بسیار مهمی در حوزه بازیگری و کارگردانی دارد؛ تاکنون بیش از 5 فیلم سینمایی و تلویزیونی در آباده تولید شده که همه با حضور بزرگان عرصه سینما و تلویزیون بوده است. آمادگی کامل خود را برای حمایت از فیلم‌سازان و فعالان صنعت سینما اعلام می‌داریم و امیدواریم که هموراه شاهد افتخارآفرینی جوانان مستعد شهرمان در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری باشیم. 
امید سبیلی، تهیه‌کننده و کارگردان فیلم سه کله‌خشک نیزدر این رابطه گفت: در طول یک سال تلاشم برای ساخت فیلم سه کله‌خشک با فراز و نشیب‌های بسیاری همراه بودم، چون چند تن از عوامل فیلم و بازیگران در تهران بودند و باید هماهنگی‌های لازم انجام می‌شد، ولی ببه لطف خدا و با حمایت دوستان هنرمندم در مجموعه مؤسسه ترنم آپاتیه و همچنین مسئولان بزرگوار شهرستان، بسیاری از مشکلات حل شد؛ ما توانستیم فیلم را تولید و به مرحله رونمایی و اکران برسانیم. 
مسئول انجمن هنرهای نمایشی آباده در ادامه افزود: از حمایت کلیه مسئولان به خصوص اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده که در تمامی مراحل ساخت فیلم یاری‌گر گروه ما بودند تشکر و قدردانی می‌کنم.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی