[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

هشدار بیرانوند درباره حال و هوای رخت‌کن، روزنامه شیراز نوین

علی‌رضا بیرانوند که معمولاً در روزهای ناکامی و شکست هم مقابل خبرنگاران می‌ایستد و مصاحبه می‌کند بعد از تساوی با مس فسنجان به ناتوانی تیمش برای کسب پیروزی اعتراف کرد.
به گزارش ورزش سه، بیرانوند با انتقاد از تیم خود و اینکه با این شرایط پرسپوایس مدعی قهرمانی نیست به این نکته اشاره داشت که تیمش در این مسابقه قادر به خلق موقعیت نبود، خوب بازی نکرد و باید چهار بر یک شکست می‌خورد.
نکته نگران‌کننده جایی بود که دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس اذعان کرد در رخت‌کن پرسپولیس همه بازیکنان بعد از بازی می‌گفتند با این کیفیت فوتبال مدعی قهرمانی نیستیم. این اعتراف بیرو و دیگر بازیکنان پرسپولیس در شرایطی که سرخ‌ها تنها دو امتیاز از صدر فاصله دارند برای این تیم حتی از استعفای اخیر یحیی گل محمدی خطرناک‌تر و نگران‌کننده‌تر است؛ چراکه آنها که به خوبی فضای تیم خود و رقبا را می شناسند و به این مسئله که قادر به رقابت با سایر مدعیان نخواهند بود، اعتراف کرده‌اند. این یعنی که اگر در نیم‌فصل دوم تغییرات مثبتی در تیم پرسپولیس صورت نگیرد روند پُرنوسان سرخ‌ها ادامه خواهد یافت و از آنجا که در ادامه راه امتیاز گرفتن سخت‌تر هم می‌شود با این شرایط پرسپولیس امیدی به قهرمانی ندارد. بیرانوند در شرایطی این جملات نگران‌کننده و هشداردهنده برای کادر فنی و مدیریت باشگاهش را به زبان آورد که بدانیم پرسولیس مقابل تیم‌های پایین جدولی و بحران‌زده‌ای مثل استقلال خوزستان، صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان امتیاز از دست داد و در دیدارهایی مثل مصاف با هوادار، ملوان و نساجی که در دو تای آنها پیروز شد هم اصلاً نمایش قابل قبولی ارائه نداد. پرسپولیس در بین تیم‌های بالای جدول هم فقط موفق به شکست گل گهر و تراکتور شده است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی