[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

نشاط‌افزایی بانوان به همت آب‌منطقه‌ای فارس، روزنامه شیراز نوین

مسابقات ورزشی بدمینتون بانوان ورزشکار شرکت‌های وابسته و تابعه وزارت نیروی استان به میزبانی شرکت آب‌منطقه‌ای فارس برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب‌منطقه‌ای فارس، مسابقات بدمینتون شرکت‌های وابسته و تابعه وزارت نیرو با حضور 5 تیم شامل شرکت‌های آب‌منطقه‌ای و برق‌منطقه‌ای فارس، شرکت‌ آب و فاضلاب شیراز، شرکت توزیع برق فارس و شرکت توزیع برق شیراز به میزبانی آب‌منطقه‌ای برگزار شد.
زینب خورشیدی، مشاور امور زنان و خانواده شرکت آب‌منطقه‌ای فارس گفت: در این دوره مسابقات، بانوان کارمند شرکت آب‌منطقه‌ای فارس و همچنین فرزندانشان در فضایی دوستانه به رقابت با یکدیگر پرداختند.
خورشیدی ادامه داد: در پایان مسابقات و براساس رأی هیئت داوران، مقام اول به فاطمه مصلی نژاد، فرزند یکی از کارکنان از شرکت توزیع برق فارس، مقام دوم به مرضیه برقرار از شرکت توزیع برق فارس و مقام سوم مشترک به خانم‌ها مریم شعله از شرکت برق‌منطقه‌ای و مریم خلجی از شرکت آب و فاضلاب شیراز تعلق گرفت.
وی اعلام کرد: از مجموع امتیاز مسابقات انفرادی نیز به ترتیب تیم‌های توزیع برق فارس، آب و فاضلاب شیراز و برق‌منطقه‌ای موفق به کسب مقام اول تا سوم تیمی شدند.
مشاور امور زنان و خانواده شرکت آب‌منطقه‌ای فارس ادامه داد: همواره بانوان ورزشکار از مسابقات ورزشی استقبال می‌کنند؛ در نتیجه افزایش بهره‌وری و کارایی، بهبود کار تیمی و روحیه‌ همکاری، ایجاد تفکر استراتژیک، اعتماد به نفس بیشتر، کنترل اسپاسم، کاهش هزینه‌های پزشکی و بهبود مهارت‌های ارتباطی از جمله اهداف توسعه ورزش در محیط کاری است. لازم به توضیح است که ورزشکاران، پشتکار بیشتر و سرسختی ذهنی بالاتری دارند؛ یعنی در برابر ناملایمات پایداری بهتری داشته و سرسختی ذهنی فرد را آماده رویارویی با موانع مختلف می‌کند. بدین‌ترتیب ورزشکار به‌جای آنکه در مواجهه با موانع سست شود، با متانت و اعتماد به نفس به سمتشان می‌رود؛ همچنین بهتر می‌تواند شرایط سخت یا پیش‌بینی‌نشده را پشت سر گذاشته بر چالش‌ها غلبه کند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی