[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

شناسایی چالش‌ها با حضور میدانی، روزنامه شیراز نوین

مدیر روابط‌عمومی شهرداری منطقه سه شیراز اعلام کرد:
شناسایی چالش‌ها با حضور میدانی

علی دهقان مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه سه شیراز، با بیان اینکه اولویت اصلی این شهرداری توجه به خواسته‌های بحق شهروندان در حوزه‌های مختلف شهری است، گفت: در همین راستا و به منظور تعامل و گفت‌وگوی نزدیک با مردم، میز خدمت شهرداری منطقه سه در مصلای نمازجمعه شیراز و در جوار حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) گسترده شد و شهردار و معاونان و مسئولان این شهرداری از نزدیک به بررسی و پیگیری مطالبات شهروندان پرداختند. مسئول روابط عمومی شهرداری منطقه سه، ایجاد تعامل و هم‌افزایی میان مسئولان شهری و شهروندان را در جهت توسعه و پیشرفت کلان‌شهر شیراز مهم برشمرد و بیان داشت: مدیریت و مسئولان این شهرداری همواره می‌کوشند تا با حضور در بین مردم، بازدیدهای میدانی از محله‌ها و گستراندن میز خدمت، نقایص و مشکلاتی که ممکن است از چشم‌ها دور مانده باشند را از نگاه ریزبینانه مردم ببینند و نسبت به رفع آنها اقدام نمایند. علی دهقان افزود: در ارائه این میز خدمت، افضلی شهردار منطقه سه و معاونان و مسئولان این شهرداری حضور داشتند و مراجعه‌کنندگان را درباره چگونگی انجام کارشان راهنمایی کردند و تا حد ممکن درخواست‌های آنها در محل میز خدمت انجام شد. مسئول روابط عمومی و فرهنگی شهرداری منطقه سه، ارتقای سطح رضایتمندی، تسهیل و تسریع در خدمات‌رسانی، صرفه‌جویی در وقت شهروندان و تکریم ارباب رجوع را از مهم‌ترین اهداف برپایی میز خدمت در مصلای نمازجمعه شیراز عنوان کرد و افزود: سعی داریم این برنامه در مساجد سطح منطقه نیز اجرایی 
شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی