[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

کامبــک معکــوس در کرمـان، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
لیموندیس که در کوارتر پایانی 10 امتیاز از حریف جلو بود، در نهایت بازی را واگذار کرد!
هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال دیروز با چند دیدار پیگیری شد که در یکی از این بازی‌ها، لیموندیس شیراز در زمین مس کرمان به میدان رفت.
این بازی، بسیار پایاپای و نزدیک آغاز شد و در حالی که کوارتر اول را مس به سود خود به پایان رسانده بود، نیمه اول به سود لیموندیس به پایان رسید.
در کوارتر سوم هم برتری لیموندیس ادامه داشت و بازی با هفت امتیاز اختلاف و نتیجه 56 بر 49 به سود لیموندیس راهی کوارتر پایانی شد.
کوارتر چهارم نیز با سه امتیازی قشنگ وحید اسلامی، کاپیتان لیموندیس آغاز شد تا اختلاف به 10 امتیاز برسد، اما جریان بازی از همین لحظه به طور کلی تغییر کرد. در ادامه هر دو تیم موفق به کسب دو امتیاز شدند، اما تیم مس کرمان به خود آمد و در کمتر از دو دقیقه موفق شد10 امتیاز اختلاف را جبران کرده و نتیجه را در امتیاز 61 برابر کند.
در ادامه این لیموندیس بود که صاحب دو پرتاب آزاد شد، اما فقط یکی از آنها تبدیل به امتیاز شد تا دوباره شیرازی‌ها از حریف خود پیش بیفتند.
ولی افت لیموندیس که از ابتدای کوارتر پایانی آغاز شده بود در ادامه بیشتر خود را نشان داد؛ به طوری که کرمانی‌ها توانستند به امتیاز 69 برسند؛ در حالی که سبزپوشان شیرازی با کسب تنها دو امتیاز، 64امتیازی شده بودند.
مس که در کوارتر پایانی این بازی خانگی احیا شده بود در ادامه با یک پرتاب سه‌امتیازی، اختلاف را در فاصله یک دقیقه مانده به پایان به 8 امتیاز افزایش داد.
لیموندیسی‌ها که روحیه خود را از دست داده بودند حتی در پرتاب‌های آزاد هم ناموفق عمل کردند و مصطفی رضایی، دو پرتاب متوالی را از دست داد.
در طرف مقابل، هنری آمریکایی هم دو پرتاب پنالتی به دست آورد که او هم هر دو پرتاب را از دست داد. در ادامه دوباره دو پنالتی به سود لیموندیس اعلام شد که دلیرذهان این‌بار هر دو را به امتیاز تبدیل کرد.
دوباره لیموندیس اقدام به خطا کرد تا زمان بازی را متوقف کند و این‌بار هم هر دو پنالتی مس از دست رفت، اما مهدی جعفری در بازگشت یک پرتاب دوامتیازی برای لیموندیس انجام داد تا اختلاف به 4 امتیاز کاهش پیدا کند. سیستانی، سرمربی مس پس از این امتیازات احساس خطر کرد و در 37 ثانیه مانده به پایان بازی درخواست وقت استراحت فنی کرد.
سیستانی به بازیکنانش دستور داده بود که تا حد امکان مانع از انجام خطا توسط بازیکنان لیموندیس شوند تا وقت بازی به پایان برسد، اما لیموندیسی‌ها این کار را انجام دادند و مجدداً دو پرتاب آزاد نصیب مس شد. محمدرضا اسلامی امیدوار بود تا مجدداً پرتاب‌های هنری به امتیاز تبدیل نشود و در سوی مقابل، تیمش بتواند امتیازات عقب‌افتاده را جبران کند.
این‌بار هر دو پرتاب هنری تبدیل به امتیاز شد تا اختلاف به 6 امتیاز افزایش پیدا کند و این‌بار اسلامی درخواست وقت استراحت فنی کرد.
همین اتفاقات باعث شد تا ثانیه‌های پایانی بازی بسیار کُند و با توقف‌های طولانی سپری شود، اما در نهایت اتفاق مثبتی برای لیموندیس نیفتاد و این بازی با همان شش امتیاز اختلاف به سود نماینده کرمان به پایان رسید.
بدین‌ترتیب لیموندیس پس از 13 هفته، همچنان با سه برد در رتبه دهم جدول قرار دارد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی