[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

قوه قضائیه با عاملان اغتشاشات برخورد کند، روزنامه شیراز نوین

امام جمعه موقت جهرم خواستار برخورد جدی هرچه سریع‌تر قوه قضائیه با جنایت‌ها و آشوب‌های اخیر در کشور شد.
به گزارش مهر، حجت الاسلام محمد مصلی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه دیروز جهرم با بیان اینکه فرمول قرآنی بصیرت از تقوا و پرهیزگاری نشئت می‌گیرد، گفت: در مکتب قرآن ابتدا باید متقی و پرهیزگار بود و سپس به دنبال آن بصیرت می‌آید.
امام جمعه موقت جهرم افزود: حدود ۵۰ روز است ملت ایران در مواجهه با توطئه‌های شیطان و دشمن همیشگی‌اش به سر می‌برد.
وی با اشاره به اینکه دشمن در حادثه‌ای که به ظاهر وفات یک شخص بود آن را به یک حادثه علیه نظام و فتنه از پیش طراحی شده تبدیل کرد، خاطرنشان کرد: در مسیر این فتنه گیری با خط دهی استکبار جهانی و دولت‌های خبیث خلیج فارس مانند عربستان سعودی و رسانه‌های وابسته مزدور، عناصر آشوبگر و جانی دست به اغتشاشات گسترده زده و در پی آن حرمت شکنی به مقدسات و ائمه(ع) شد.
حجت الاسلام مصلی نژاد با اشاره به جنایت‌های هنجارشکنان در جریانات اخیر، اظهار کرد: ریشه و سررشته این جنایت توسط شقی‌ترین حکومت استکباری دنیا یعنی آمریکای جنایتکار رخ داده است.
وی با اشاره به اینکه به اذعان رهبری انقلاب (مدظله العالی) آمریکا در حال از بین رفتن و متلاشی شدن است، گفت: حکومت‌های عربی نیز در این جنایت‌ها بی تقصیر نیستند و با زمینه سازی فتنه گران جنایتی همچون حادثه حرم شاهچراغ(ع) پدید آمد.
حجت الاسلام مصلی نژاد با تأکید بر برخورد جدی هرچه سریع‌تر قوه قضائیه با جنایت‌های اخیر در کشور، گفت: فتنه گران با نظام بر پایه اسلام و اصل اسلام مشکل دارند و مسئله حجاب تنها بهانه‌ای بیش نیست.
وی با اشاره به توهین فتنه گران به مقدسات، عنوان کرد: این افراد وجودشان از شیطان است و باید مراقب بود و با بصیرت، دشمن شناسی و وحدت در مقابل توطئه‌ها ایستادگی کرد.
امام جمعه موقت جهرم همچنین وظیفه مسئولان در برابر توطئه‌های دشمنان را خدمت به مردم برشمرد و اظهار کرد: مسئولان باید برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند؛ چراکه مردم در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام حضور دارند و لایق بهترین خدمت‌ها هستند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی