[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تکمیل زیرساخت‌های صنعتی با اولویت، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در نشست با اعضای هیئت‌مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی آباده عنوان کرد: رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی با تعامل، همکاری و هم‌افزایی با واحدهای صنعتی و تولیدی و شرکت‌های خدماتی میسر می‌شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بر حمایت از شرکت‌های خدماتی در راستای راهبری بهتر امور شهرک‌های صنعتی تأکید کرد و گفت: رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی در تعامل، همکاری و هم‌افزایی با واحد‌های صنعتی و تولیدی و شرکت‌های خدماتی میسر می‌شود.
سید مسعود عظیمی پس از بازدید از زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایزدخواست، سورمق و آباده در نشست با اعضای هیئت‌مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی آباده با بیان اینکه 20 شهرک و ناحیه صنعتی در استان در اجرای قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌های صنعتی در قالب تشکیل شرکت‌های خدماتی به صنعتگران واگذار شده است، گفت: از اهداف مهم تشکیل شرکت‌های خدماتی، اجرای اصل 44 قانون اساسی و کاهش تصدیگری بخش دولتی از طریق برون‌سپاری اداره امور شهرک‌های صنعتی به صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی است و این واگذاری امور فرصت مناسبی برای واحدهای صنعتی فراهم می‌کند تا در زمینه نگهداری تأسیسات شهرک‌های صنعتی فعال‌تر عمل کنند.
وی با قدردانی از تلاش‌های هیئت‌مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی آباده گفت: حمایت از شرکت‌های خدماتی که در چارچوب قانون اهتمام ویژه‌ای در راهبری شهرک‌های صنعتی دارند را بر خود لازم می‌دانیم.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه شهرک صنعتی آباده یکی از شهرک‌های صنعتی فعال استان است که از وضعیت زیرساختی مطلوبی نیز برخوردار است، گفت: تکمیل زیرساخت‌های این شهرک صنعتی از طریق اولویت‌بندی پروژه‌ها در برنامه قرار خواهد گرفت.
عظیمی افزود: این شهرک صنعتی که در حال حاضر 122 قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان در آن منعقد شده، قطب صنعتی شمال فارس محسوب می‌شود و توانسته بستر مناسبی برای جذب سرمایه‌گذار فراهم کند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: هم‌اکنون 63 واحد صنعتی با اشتغال 900 نفر در شهرک صنعتی آباده فعال هستند.
وی در ادامه با اشاره به بازدید از شهرک صنعتی ایزدخواست تصریح کرد: شهرک صنعتی ایزدخواست در شمالی‌ترین نقطه استان فارس از موقعیت مناسبی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است و با مساحت 95 هکتار، ظرفیت استقرار 200 واحد تولیدی- صنعتی با پیش‌بینی اشتغال‌زایی یک‌هزار نفر را خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین با اشاره به وضعیت زیرساختی ناحیه صنعتی سورمق افزود: این ناحیه صنعتی 35 هکتار مساحت دارد و هم‌اکنون 2 قرارداد سرمایه‌گذاری در آن منعقد شده است.
وی با بیان اینکه این ناحیه صنعتی با توجه به نزدیکی به استان یزد،‌ از موقعیت ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری برخوردار است، گفت: با توجه به مساحت کم این ناحیه صنعتی که پاسخ‌گوی درخواست‌های متقاضیان در آینده نخواهد بود، طرح توسعه و الحاق بخشی از اراضی اطراف به این ناحیه صنعتی در قالب اجرای طرح توسعه در حال انجام است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی