[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

استاندار فارس در تهران: پیگیری برای حل مشکلات آب و فاضلاب، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس در تهران:
پیگیری برای حل مشکلات آب و فاضلاب

محمدهادی ایمانیه در سفر به تهران و دیدار با وزیر نیرو برخی از مشکلات و چالش‌های مرتبط با تأمین آب و اجرای فاضلاب را بررسی کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس، دوشنبه ۱۸ دی‌ماه با سفر به تهران ضمن شرکت در نشست هم‌اندیشی استانداران که به ریاست احمد وحیدی وزیر کشور و با حضور سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با موضوع بررسی روند تسهیلات تکلیفی تبصره ۱۸ در وزارت کشور برگزار شد، با وزیر نیرو نیز ملاقات و چند مسئله و چالش مهم استان را پیگیری کرد.
ایمانیه ضمن پیگیری تأمین اعتبار احداث سامانه جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب بلوار اتحاد شیراز شامل اجرای شبکه فاضلاب، ایستگاه بالابر و ایستگاه پمپاژ، بر ضرورت ارتقای تصفیه‌خانه شماره یک شیراز سخن گفت.
وی همچنین خواستار پرداخت سهم اعتبارات وزارت نیرو در اجرای شبکه زیرساخت برق مورد نیاز اجرای ۲۳۰۶۵ واحد طرح نهضت ملی جهش مسکن در استان فارس شد و در ادامه اعتبارات موردنیاز برای تکمیل فاز اول و اجرای فاز دوم تصفیه‌خانه شهر فیروزآباد را پیگیری کرد.
استاندار فارس با اشاره به بهره‌برداری از خط دوم انتقال آب از خط درودزن به شهر شیراز، خواستار آب‌رسانی از این خط به تعدادی از مناطق روستایی نزدیک به مسیر خط لوله شد.
دیگر دستور کار ملاقات ایمانیه با محرابیان به پیگیری برای تأمین اعتبار لازم به منظور تکمیل پروژه‌های زیرساخت آب و فاضلاب سایت‌های نهضت ملی مسکن سطح استان فارس اختصاص داشت.
استاندار فارس همچنین در نخستین همایش ملی گفت‌وگوی نخبگان که با حضور وزیر کشور، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی جمعی دیگر از مسئولان، استانداران و اعضای هیئت‌های اندیشه‌ورز از سراسر کشور در سالن غدیر در وزارت کشور برگزار شد، شرکت کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی