[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

اتصال به محور طریق‌الرضا، روزنامه شیراز نوین

مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: عملیات تعریض، بهسازی و تبدیل محور فرعی به اصلی از محور سپیدان به محور اقلید- یاسوج که بخشی از محور طریق‌الرضاست به طول ۱۰ کیلومتر در دست اجراست. 
به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمودرضا طالبان در حاشیه بازدید از این پروژه اضافه کرد: عملیات تعریض، بهسازی و تبدیل محور فرعی به اصلی قسمتی از محور سپیدان به محور اقلید- یاسوج به طول ۱۰ کیلومتر حدفاصل راهدارخانه تا بعد از پیست اسکی پولادکف در دست اجراست. 
وی خاطرنشان کرد: این محور علاوه بر اینکه ارتباط شهرستان سپیدان به محور اقلید- یاسوج را تأمین می‌کند، راه دسترسی به مناطق گردشگری جنوب کشور که شامل پیست اسکی و آبشار مارگون و… است. 
طالبان متذکر شد: این محور به دلیل ظرفیت بالای گردشگری در تمام فصول سال از ترافیک نسبتاً بالایی برخوردار است. 
وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این محور به طول ۱۰ کیلومتر با پیشرفت خوبی در دست اجراست، اظهار کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی که شامل ۹۰ درصد خاک‌برداری و خاکریزی و همچنین اتمام ابنیه فنی به اتمام رسیده و ۵ کیلومتر آماده آسفالت است. 
مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: سنگ‌شکن و کارخانه آسفالت نیز در محل پروژه نصب شده و مصالح موردنیاز تولید شده است که به خاطر سردی هوای این منطقه پروژه فعلاً متوقف است که بلافاصله بعد از مساعد شدن هوا ادامه عملیات اجرایی شروع می‌شود. 
شایان ذکر است که در ادامه این سفر از محور اتصالی کمربندی شمالی به جنوبی شهرستان سپیدان بازدید و تصمیماتی جهت اجرایی شدن پروژه اتخاذ شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی