[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رونمایی از چهار محصول فناورانه در دانشگاه شیراز، روزنامه شیراز نوین

چهار محصول فناورانه‌‌ از تیم‌های شتاب‌دهنده کوانتوم پلاسِ دانشگاه شیراز رونمایی شد. در نشستی با حضور جمعی از دانشگاهیان، چهار تیم از تیم‌های شتاب‌دهنده کوانتوم پلاسِ مدیریت نوآوری، فناوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز، به نام‌های «اکیپ»، «بگردش»، «فراهوش آتی گستر پاسارگاد» و «قاصدک» از محصولات دانش‌بنیان خود رونمایی کردند.
در این نشست که در تالار دکتر مصطفوی دانشگاه شیراز برگزار شد، هریک از تیم‌ها به معرفی محصولات خود پرداخته و کاربرد آن را تشریح کردند.
تیم بگردش از محصول فناورانه خود با نام «سوپراپلیکیشن گردشگری سلامت و درآمدزایی» رونمایی کرد و توضیح داد: این برنامه، یک سوپراپ حوزه گردشگری، تفریحات، سلامت و سرگرمی است. در این برنامه تلاش شده تا با تمرکز بر سلامتی، گردشکری شهری و طراحی مشوق‌ها با استفاده از هوش مصنوعی شرایط گردشگری، تفریحات و سرگرمی را برای تمامی سنین و سطوح درآمدی جامعه فراهم کنیم. کاربران با نصب برنامه بگردش به جمع‌آوری سکه از طرق مختلف می‌پردازند و با تبدیل سکه‌های به اعتبار می‌توانند از فروشگاه کالا و خدمات خرید کنند. همچنین با همکاری کسب‌وکارهای آنلاین و غیرآنلاین، به توسعه بازار آنها کمک می‌شود؛ به این نحو که پذیرنده‌ها با ارائه کالا و خدمات خود در برنامه بگردش و با استفاده از فضای تبلیغاتی با پنل گزارش‌دهی حرفه‌ای، ریسک و هزینه‌های تبلیغاتی را کاهش داده و باعث افزایش اثربخشی می‌گردد و فروش خود را 
رونق می‌بخشند.
تیم اکیپ، محصول خود را با نام «اپلیکیشن اکیپ» که برنامه‌‌‌ای برای مدیریت و تقسیم هزینه‌ها در سفر و فعالیت‌های گروهی است، رونمایی کرد و در معرفی آن گفت: محاسبه سهم و دنگ‌ها در فعالیت‌های گروهی، به‌ویژه در سفرها و زندگی‌ گروهی، یک مسئله دردسرساز است؛ این اپلیکیشن با یک رابط کاربری شهودی (intuitive) برای محاسبه حساب و کتاب افراد طراحی شده و قابلیت‌های بسیاری دارد.
تیم قاصدک هم که با هدف خدمت به عرصه کتاب فعالیت داشت، در معرفی محصول خود با عنوان «اپلیکیشن قاصدک» اظهار کرد: این برنامه بر اساس محل عرضه (لوکیشن) نزدیک‌ترین مکان کتاب را نشان می‌دهد و از دیگر قابلیت‌های آن هم این است که کتاب‌های صوتی دارد، فروش و اتصال مستقیم ناشران به کتاب‌فروشی‌ها و خریداران کتاب را میسر ساخته است، بازیافت پسماند کاغذ و کتاب را در خود گنجانده و اولین حسابداری ابری اختصاصی کتاب‌فروشی‌ها را ارائه داده است.
تیم فراهوش آتی‌گستر پاسارگاد نیز که در حوزه قطعات الکترونیک خانه و شهر هوشمند فعالیت داشت، از ساخت تجهیزات IoT ساختمان و کارخانه‌های هوشمند تیم خود رونمایی کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی