[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

آسفالت‌ بیش از ۶۱هزار مترمربع معابر طی هفته بیست‌وسوم در شیراز، روزنامه شیراز نوین

سخنگوی شهرداری شیراز با بیان اینکه اجرای آسفالت در یازدهمین مرحله جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز از ۱۶ مردادماه آغاز شده است، گفت: در طول هفته بیست و سوم، ۶۱هزار و ۸۲۴ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۷هزار و ۷۲۷ تن آسفالت شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، رضا جاویدی در خصوص آسفالت معابر سطح شهر اظهار کرد: یازدهمین گام از جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز که از روز دوشنبه ۱۶ مردادماه جاری با ۶میلیون مترمربع آسفالت و اعتبار بالغ‌بر یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد تومان شروع‌ شده، طی برنامه دوساله انجام می‌شود.
سخنگوی شهرداری شیراز با اعلام میزان آسفالت انجام‌شده در هفته بیست و سوم از جهش عمرانی اعلام کرد: در هفته گذشته، ۶۱هزار و ۸۲۴ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۷هزار و ۷۲۷ تن آسفالت شده است.
او در ادامه به تفکیک جزئیات و مساحت معابری که لکه‌گیری، روکش آسفالت در معابر آسفالت قدیمی و روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده، پرداخت و گفت: لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۲، ۴، ۵ و ۶ صورت گرفته است.
این مقام حوزه ارتباطات مدیریت شهری شیراز بیان کرد: روکش آسفالت در معابر آسفالت قدیمی در کوچه ۱۳ فرصت شیرازی و منشعبات آن در منطقه ۷ انجام‌ گرفته است.
روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده (خاکی) در پروژه ورزشی بوستان حاشیه خیابان شهدای حج و کوچه ۴/۴ شهید ابهری در منطقه ۱۱ و پروژه بزرگ‌راه سردار شهید سلیمانی از پروژه‌های معاونت فنی و عمرانی و بزرگ‌راه سردار شهید استوار از پروژه‌های سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز نیز انجام‌ شده که سخنگوی شهرداری شیراز به آن اشاره کرد.
جاویدی گفت: طی ۲۳ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت، در یازدهمین گام جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز، تاکنون یک‌میلیون و ۱۴۰هزار و ۷۷۵ مترمربع از معابر مناطق این کلان‌شهر با میزان ۱۴۲هزار و ۷۷۱ تُن آسفالت انجام ‌گرفته است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی