[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ساخت مسکن یکی از شریف‌ترین آرمان‌های نظام اسلامی است، روزنامه شیراز نوین

حجت الاسلام محمدحسن مرادی نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن فارس در نشست حساب 100 امام(ره) با بیان اینکه تلاش مسئولان برای خانه دار شدن اقشار نیازمند یکی از شریف ترین آرمان‌های نظام اسلامی است، اظهار داشت: بنیاد مسکن در این عرصه خوب درخشیده و خدمات ارزشمندی ارائه داده است.
به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، حجت‌الاسلام مرادی در این نشست که با حضور حاج آقا نجفی از دفتر نماینده ولی فقیه، نصیری معاون مسکن روستایی، مهدی رنجبر مدیر دفتر مشارکت‌های مردمی و حساب 100 امام(ره) و جمعی از مدیران شهرستان‌ها تشکیل گردید، اهمیت و تقویت ساخت مسکن محرومین و جذب خیران مسکن ساز در شهرستان‌ها را گوشزد کرد و دستورالعمل تشکیل اعضای هیئت امنا در شهرستان‌ها را تشریح نمود.
مرادی نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن فارس در ادامه گفت: وام ۲۰۰میلیون تومانی مسکن روستایی نباید گرفتار تعلل بانک‌ها شود و باید از همه فرصت‌های قانونی برای روان سازی اعطای این تسهیلات بهره گیری کرد.
وی با محکوم کردن ترورهای کور و ناجوانمردانه اخیر در شیراز، اصفهان و ایذه افزود: این ترورها اسباب ناراحتی مردم شده، در حالی که آحاد مردم انتظار دارند تا امنیت و آرامش بیشتر که رشد توسعه است، در بستر حرکت‌های قانونی تحقق پیدا کند.
مرادی نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن فارس در ادامه با اشاره به اینکه به دلیل توقف یک‌ساله در پرداخت وام ساخت و ساز روستایی عقب ماندگی در تولید مسکن در روستاها مشهود است، گفت: اکنون ۱۹۰هزار و ۳۴۷ واحد مسکن روستایی در حال ساخت در کشور وجود دارد که وام ۲۰۰میلیون تومانی را دریافت نکرده‌اند و باید زمینه پرداخت وام به این متقاضیان فراهم گردد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی