[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

برگزاری «استندکاپ» در چهاردهمین جشنواره عمار، روزنامه شیراز نوین


مرحله نهایی جشنواره استعدادیابی و مسابقه استندآپ کمدی «استندکاپ» در حاشیه چهاردهمین جشنواره عمار برگزار می‌شود.
به گزارش ایرنا، مرحله نهایی جشنواره بزرگ استعدادیابی و مسابقه استندآپ کمدی به نام «استندکاپ» که به همت باشگاه طنز انقلاب اسلامی از اوایل پاییز آغاز شده بود، هم‌زمان با چهاردهمین جشنواره عمار و در سینما فلسطین برگزار خواهد شد.
داوری بخش نهایی این مسابقه که در آن شرکت‌کنندگان باید به صورت حضوری اجراهای خود را به نمایش بگذارند بر عهده محمدرضا شهبازی مجری و نویسنده برنامه تلویزیونی پاورقی و سیدخندان، امین میمندیان استندآپ کمدین، مجری و نویسنده برنامه تلویزیونی پاورقی و ناصر جوادی نویسنده استندآپ کمدی و نویسنده برنامه تلویزیونی دی‌بی‌سی خواهد بود. شرکت‌کنندگانی که توانسته‌اند مجوز حضور در مرحله نهایی را به دست آورند محمدرضا گائینی، علی اصغر موذنی، محمدرضا سعادتی، سیدمحسن هاشمی و یدالله نجاتی هستند که ۲۴ دی از ساعت ۱۴ در سینما فلسطین باهم به رقابت خواهند پرداخت.
در پایان به نفرات برگزیده تقدیرنامه، لوح زرین جشنواره و هدیه نقدی تقدیم خواهد شد و برگزیدگان هر مرحله از جشنواره از حمایت همه‌جانبه باشگاه طنز انقلاب اسلامی برای تولید محتوا بهره‌مند می‌شوند.
بعد از انتشار فراخوان این جشنواره و ثبت نام اولیه، افراد برگزیده برای رسیدن به مرحله نهایی در چند مرحله با یکدیگر به رقابت پرداختند و با رأی داوران جشنواره در نهایت این پنج نفر برای رقابت نهایی انتخاب شدند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی