[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

توجه به پیوست فرهنگی در تمام پروژه‌های عمرانی، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس در جلسه شورای مدیران شهرداری شیراز پیشنهاداتی را مطرح کرد و خواستار مشارکت مناطق یازده‌گانه در عملیاتی کردن برخی برنامه‌ها در جهت حل مشکلات و رفاه حال شهروندان شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدهادی ایمانیه در جلسه شورای مدیران شهرداری شیراز پیشنهاداتی را مطرح کرد و خواستار مشارکت مناطق یازده‌گانه در عملیاتی کردن برخی برنامه‌ها در جهت حل مشکلات و رفاه حال شهروندان شد.
وی افزود: هدف همه ما خدمت به مردم و جلب رضایت آنهاست و باید بکوشیم که در این مسیر موفق عمل کنیم. استاندار فارس ادامه داد: در دیدارها و ملاقات‌های مختلفی که با مردم داریم، آنها خواسته‌هایی را مطرح می‌کنند که پاسخ به بخش‌هایی از این خواسته‌ها در حیطه اختیارات و وظایف شورای اسلامی شهر و شهرداری است و انتظار می‌رود در جهت تحقق این خواسته‌ها اقدامات عملی جدی انجام شود.
نماینده عالی دولت در فارس اظهار کرد: شروع عملیات اجرایی تالار ابوریحان، اجرای پل میدان قصردشت، آب‌رسانی به باغات شیراز، تسریع در روند سامان‌دهی دروازه کازرون، تکمیل کمربند سبز شیراز، شتاب گرفتن اجرای کتابخانه مرکزی شیراز، بازآفرینی بافت اطراف حرم مطهر شاهچراغ(ع)، توافق برای اجرای خط مترو شیراز- صدرا و پیگیری برقی شدن تاکسی‌ها و اتوبوس‌های شهر شیراز، از جمله مطالباتی است که از سوی شهروندان مطرح می‌شود.
ایمانیه گفت: سامان‌دهی ورودی شیراز از سمت غرب (گویم)، تبدیل ساختمان قدیم شهرداری شیراز به موزه، تداوم مترو از سمت شرق شیراز به سمت شهرک صنعتی، جلوگیری از الحاق روستاهای اطراف به شیراز با عریض‌تر کردن کمربند سبز این شهر، افزایش نرخ آب‌بها برای مشترکان پرمصرف و اصلاح شبکه فرسوده با درآمد حاصل از این کار و توسعه فیبر نوری از دیگر مواردی است که انتظار می‌رود شهرداری شیراز دنبال کند.
وی افزود: همچنین انتظار می‌رود که شهرداری شیراز در بحث تصویب تبدیل زمین‌های قره‌پیری به پارک جنگلی، کمک به تقویت و گسترش مسجدمحوری، امضای توافق‌نامه چگونگی استفاده از فرهنگ‌سراها بین شهرداری و مؤسسه‌های فرهنگی، کاهش زمان صدور پروانه ساخت‌وساز، راه‌اندازی و سامان‌دهی فروشگاه‌های عرضه مستقیم مواد غذایی، آزادسازی پیاده‌روها از موانعی که برخی صنوف در مقابل تردد شهروندان ایجاد می‌کنند، توسعه مسیرهای دوچرخه سواری و تعیین تکلیف مسیر زیباشهر به سمت سعدیه با جدیت ورود کند.
وی ضمن تأکید بر لزوم توجه به پیوست فرهنگی در تمام پروژه‌های عمرانی، ادامه داد: مبارزه جدی با رشوه‌خواری از دیگر مواردی است که انتظار می‌رود به عنوان یک مطالبه مردمی، شهرداری شیراز با جدیت به آن ورود کند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی