[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

دورکاری بانوان کلید خورد، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس از مکاتبه با رئیس جمهور برای کسب مجوز دورکاری بانوان خبر داد و افزود: آمادگی داریم طرح دورکاری بانوان را به صورت آزمایشی، در فارس اجرا کنیم.
به گزارش شیرازنوین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در ششمین جلسه ستاد خانواده‌ و جوانی جمعیت، ضمن تشکر از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده، گفت: گزارش اجرای مصوبات جلسات قبل و ارائه راهکارها برای موارد مطرح شده، نشان دهنده دغدغه‌مندی و تلاش مسئولان برای حل مشکلات موجود، در حوزه خانواده و جوانی جمعیت است.
دکتر ایمانیه با اشاره بر اینکه در اجرای قانون نمی‌توان سلیقه‌ای عمل کرد، اظهار داشت: مدیران بازرسی استان با دقت، میزان عمل به قانون جوانی جمعیت را در دستگاه‌های اجرایی رصد و گزارش کنند.
وی از مکاتبه با رئیس جمهور برای کسب مجوز دورکاری بانوان خبر داد و افزود: آمادگی داریم طرح دورکاری بانوان را بصورت آزمایشی، در فارس اجرا کنیم.
نماینده عالی دولت در فارس با اشاره به وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی، خصوصاً متاهلی، اظهار داشت: دانشجویان می‌بایست تأمین خوابگاه متأهلی را به عنوان یک موضوع بحق از مسئولان دانشگاه‌ها مطالبه کنند.
استاندار فارس ادامه داد: آمادگی داریم با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، برای املاک مازاد و بلااستفاده دانشگاه‌ها، ایجاد ارزش افزوده کنیم تا عواید حاصل از آن برای احداث خوابگاه‌های دانشجویی هزینه شود؛ لذا دانشگاه‌ها و مراکز عالی برای انجام این مهم توان بگذارند؛ دولت و خیران نیز همواره در این زمینه حمایت خواهند کرد. وی، شیراز را شهر دوستدار خانواده دانست و از مسئولان ذی‌ربط خواست فضاسازی‌های شهری و اطلاع رسانی را به نحوی هدایت کنند تا این شعار در عمل نیز نمود پیدا کند.
دکتر ایمانیه بر لزوم ایجاد مراکز مشاوره در دانشگاه‌ها تأکید کرد و افزود: دانشگاه‌ها رأساً طی زمان بندی مشخص، اقدام به تأسیس مرکز مشاوره دانشجویان ویژه خودشان نمایند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی