[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

رخنه به قلب سامورایی ژاپنی‌ها خیلی هم مستحکم نیستند!، روزنامه شیراز نوین

ژاپن در روزی که با دو گل از ویتنام عقب افتاد، در نهایت با پیروزی چهارگُله حریف را شکست داد.
به گزارش ورزش سه، ژاپن که به‌عنوان مهم‌ترین تیم ملی فوتبال در آسیا پای به جام ملت‌ها گذاشته، دیروز(یکشنبه) در حالی دیدار با ویتنام را آغاز کرد که بسیاری تصور می‌کردند این یک دیدار ساده برای شاگردان هاجیمه موریاسو خواهد بود، اما همه‌چیز آن‌طور که آبی‌ها می‌خواستند پیش نرفت.
اگرچه در شروع بازی مینامینو ژاپن را پیش انداخت، اما بلافاصله ویتنامی‌های سخت‌کوش توانستند دو گل به دروازه حریف بزنند و به شکلی ناباورانه ژاپن را در موقعیت شکست قرار بدهند.
با این‌حال و در شرایطی که نیمه اول تمام‌شده به نظر می‌رسید، مینامینو و ناکامورا دو بار دروازه ویتنام را گشودند تا سامورایی برنده به رخت‌کن برود. گل سوم با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه به ثمر رسید.
در نیمه دوم ژاپن به خوبی توانست بازی را کنترل کند و تقریباً هیچ موقعیت گلی به حریف نداد. ویتنام که دو بار روی ضربات ایستگاهی به گل رسیده بود، روی ضدحملات برای گل‌زنی تلاش می‌کرد، اما آنها نتوانستند موقعیت بسازند.
در آخرین دقایق نیمه دوم آیاسه اوئدا گل چهارم را با یک شوت دیدنی به ثمر رساند؛ نکته جالب اینکه در این بازی نفراتی چون تومیاسو، اوئدا، کوبو و میتوما در ترکیب اصلی حضور نداشتند تا به نوعی تیم دوم ژاپن در زمین حاضر باشد.
البته ویتنام هم نمایش درخشانی در نیمه اول این بازی داشت و سایر تیم‌های آسیایی را امیدوار به شکست دادن تیم ژاپن کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی