[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

کریم اسیر در طوفان جزیره!، روزنامه شیراز نوین

کنار گذاشته شدن کریم بنزما از فهرست الاتحاد مثل یک زلزله بزرگ در فوتبال عربستان بود. ستاره فرانسوی امروز دلیل غیبت غیرموجهش در تمرینات را اعلام کرد؛ زلزله بنزما: کریم اسیر در طوفان جزیره!
به گزارش ورزش سه، مشکلات کریم بنزما در عربستان تمامی ندارد؛ این بازیکن همان‌طور که مارکا دیروز گزارش داد، برای از سرگیری تمرینات فصل الاتحاد حاضر نشده و با دستور مربی از اردوی دبی کنار گذاشته شد. مارسلو گایاردو روی نام کریم قلم قرمز کشید و تیم بدون او راهی امارات شد.
بنزما مانند بقیه هم‌تیمی‌هایش باید روز جمعه خود را به مربی معرفی می‌کرد، ولی بدون دلیل موجه غیبت کرد؛ در نتیجه مربی آرژانتینی تصمیم گرفت برای او تبعیض قائل نشود و الاتحاد امروز بدون ستاره فرانسوی راهی دبی شد.
منابع عربستانی می‌گویند که این بازیکن فرانسوی پیش از پایان سال و قبل از تعطیلات کریسمس، سه جلسه تمرینی را در جده از دست داده بود.
پس از انتشار خبر کنار گذاشته شدن بنزما از فهرست الاتحاد برای اردوی دبی، مارکا به سرعت با اطرافیان کریم تماس گرفت و آنها تصریح کردند که این بازیکن به دلیل طوفان در جزایر موریس گرفتار شده است و بنابراین هنوز نتوانسته به عربستان برسد. البته الاتحاد اصرار دارد که روز حضور کریم برای جمعه پیش‌بینی شده بود و بهانه او قابل قبول نیست.
مشکلات بنزما در الاتحاد ولی قدیمی است؛ با گذشت پنج ماه از ورودش، کریم هنوز نتوانسته انتظاراتی را که هواداران عربستانی داشتند، برآورده کند و انتقادات شدیدی پس از شکست خانگی سنگین برابر النصر به او وارد شد؛ انتقاداتی که باعث شدند کریم صفحه اینستاگرامش را ببندد و به مادرید برود. 
شرایطی که کریم بنزما در الاتحاد دارد، عجیب و تحمل‌ناپذیر است؛ نه تنها در عربستان درباره این موضوع صحبت می‌شود، بلکه فرانسه نیز در حال تحلیل اتفاقات مهاجم الاتحاد هستند. او به ‌خاطر عملکردش در زمین مورد انتقاد قرار می‌گیرد و همچنین برای کارهایی که در خارج از میدان انجام می‌دهد.
اخیراً در فرانسه به‌نقل از یکی از نزدیکان کریم ادعا شد که بنزما پشیمان است: «البته هرکس هر کاری را که می‌خواهد انجام می‌دهد، اما باید دید در چالش جدید خود تصمیم درستی گرفته یا خیر؟ به یاد دارم که او ابراز تمایل کرده بود که دوران حرفه‌ای خود را در رئال مادرید به پایان برساند؛ او این فرصت را داشت و می‌توانست بعد از ده‌ها عنوان و کسب توپ طلا متوقف شود. او با پیوستن به یک لیگ مصنوعی، اعتبار خود را از دست داد». الاتحاد اکنون با 25 امتیاز کمتر از الهلال صدرنشین در رده هفتم جدول قرار دارد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی