[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

نشاط‌افزایی با نسخه سرمایه‌گذاری، روزنامه شیراز نوین

با تلاش‌های سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی و شهرداری منطقه ۴ شیراز، سرمایه‌گذار پروژه احداث شهربازی بوستان جنت، انتخاب و مرحله انعقاد قرارداد آغاز شد.
رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز در این خصوص گفت: عملیات اجرایی احداث شهربازی باغ جنت با مشارکت سرمایه‌گذار به‌زودی و پس از عقد قرارداد، آغاز می‌شود و طبق پیش‌بینی‌های انجام‌شده، این پروژه ظرف مدت ۱۰ ماه به بهره‌برداری می‌رسد.
هومان معصومی با بیان این مطلب که باغ جنت به‌عنوان بزرگ‌ترین بوستان تفریحی منطقه جنوب شیراز، تاکنون شهربازی نداشته است، گفت: در این پروژه بیش از ۱۸ نوع دستگاه بازی در مقیاس بزرگ و متوسط نصب می‌شود و اجرای آن علاوه بر افزایش سرانه تفریحی شهروندان شیراز، بستر نشاط اجتماعی را نیز فراهم خواهد کرد.
وی افزود: با رویکرد تأمین زیرساخت‌های تفریحی و ایجاد نشاط اجتماعی،‌ احداث شهربازی در بوستان‌های آزادی، جنت و نماز در محدوده مناطق یک، چهار و یازده در قالب بسته سرمایه‌گذاری تدوین و ارائه شده است که پس از رایزنی با سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی مختلف، همچنین مذاکرات متعدد با هدف کارشناسی فنی و اقتصادی، سرمایه‌گذار بوستان جنت تعیین شده و بوستان آزادی نیز به‌زودی به نتیجه نهایی خواهد رسید‌.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی