[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

با دانشگاه کشاورزی تفاهم‌نامه امضا کردیم ، روزنامه شیراز نوین

تفاهم نامه همکاری فی‌مابین سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز و دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز منعقد شد. به گزارش روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز، روح الله مظفری رئیس سازمان در مراسم امضای این تفاهم‌نامه، تصریح کرد: دغدغه مشترک ما، حفظ و گسترش فضای سبز به عنوان امانتی برای نسل‌های بعدی است و امیدورام با امضای این تفاهم نامه و همکاری‌های مشترک موجب ارتقای کیفیت زیست شهری و ایجاد فضای سبز شاداب شود.
روح الله مظفری گفت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز به اصلاح رویه‌ها و بهبود روش‌ها نیازمند است و یکی از اقداماتی که منجر به بهبود فرایند کیفی کار در حوزه فضای سبز می‌‌شود، استفاده از دانش، تکنولوژی و پتانسیل‌های دانشکده کشاورزی است. وی هدف از امضای این تفاهم نامه را همکاری‌های مشترک، استفاده از توان و ظرفیت نخبگان، ارتباط بیشتر دانشکده با سازمان، انتقال دانش و انجام پروژه‌های پژوهشی و مطالعاتی مشترک و استفاده از فارغ التحصیلان دانشکده در بحث نظارت فضای سبز شهری عنوان کرد و واگذاری عملیات گیاه پزشکی سازمان به دانشگاه شیراز را اولین گام از همکاری‌های مشترک این تفاهم نامه اعلام کرد. 
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز افزود: از آنجایی‌ که این سازمان ارتباط مستقیمی با روحیه شهروندان دارد و با توجه به تغییرات اقلیمی، مقوله نگهداری و گسترش فضای سبز از جنبه‌های مختلف دارای اهمیت می‌شود که امضای این تفاهم نامه نقطه شروعی برای بهبود وضعیت فضای سبز شهری با تکیه بر دستاوردهای دانشگاهی است.
در ادامه این جلسه اکرمی رئیس دانشکده کشاورزی شیراز اظهار داشت: دانشکده کشاورزی شیراز همواره یکی از مراکز علمی ممتاز و تولید علم کشور شناخته می‌شود، گفت: با توسعه ارتباطات و همکاری‌های بین سازمانی یقیناً به نتایج و اهداف بسیار خوبی می‌توانیم برسیم و ماحصل این ارتباطات قطعاً به نفع مردم شهر خواهد بود. 
اکرمی با اشاره به این موضوع که حفظ، نگهداری و توسعه فضای سبز بر همگان لازم است، افزود: همکاری‌های دانشکده و سازمان می‌بایست به صورت میدانی و اجرایی باشد و می‌بایست اهداف خود را برای ارتقای وضعیت فضای سبز شهری، پالایش و کاهش آلودگی هوا، معرفی گونه‌های جدید گیاهی با توجه به تغییر اقلیم تعیین نماییم تا با استفاده از ظرفیت‌های علمی و وجود نخبگان در دانشکده باعث رشد و ارتقای فضای سبز شهر 
شیراز شویم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی