[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

حل مشکلات ۲۸ بنگاه اقتصادی، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: در پانصد و شصت و سومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و پانصد و شصت و چهارمین کارگروه احیا و فعال‌سازی واحدهای راکد استان، مسائل و مشکلات تعداد ۵ بنگاه اقتصادی و بررسی ۲۳ بنگاه کمیته تخصصی ذیل کارگروه با حضور بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط حل و فصل و راهکارهای اجرایی اتخاذ گردید.
حمیدرضا ایزدی با اشاره به اینکه کارگروه تسهیل بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در حوزه تولید است و اجرایی شدن مصوبات آن از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: در این نشست موضوعات و مشکلات بنگاه‌های اقتصادی با زمینه فعالیت ترشیجات و شوریجات، سردخانه، اکسید منیزیم، گلخانه ساندویچ پانل پلی اورتان گرید و... در راستای اخذ تسهیلات، درخواست LC داخلی، تعیین تکلیف بدهی، تمدید قرارداد بانکی، پیگیری بیمه آتش‌سوزی (تسریع در ارائه گزارش بیمه) و... بررسی و جهت رشد فرایند تولید و توسعه اقتصاد حل و فصل شد.
ایزدی در خصوص ضرورت برگزاری مستمر نشست‌های اقتصادی تصریح کرد: برگزاری جلسات ملی و استانی به منظور حفظ پایداری اقتصادی، رفع چالش‌ها، پشتیبانی و توسعه صنایع ضرورت دارد.
سه‌شنبه بیست و ششم دی‌ماه ۱۴۰۲ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست حسن شیخ‌نیا معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، دبیری صنعت، معدن و تجارت استان و اعضای کارگروه در محل سالن جلسات شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی