[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

بسیج فارس به رقابت‌های ملی اسوه رسید ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش دریافتی شیرازنوین، معاون سپاه فجر فارس از حضور ۶ پایگاه اسوه این استان در رقابت‌های پایگاه‌های اسوه کشور سازمان بسیج مستضعفان خبر داد. سرهنگ عباس رضایی به خبرنگاران گفت: نمایشگاه پایگاه‌های اسوه هر سال جهت نمایش توانمندی‌های بسیج در مساجد ومحلات برگزار می‌شود و امسال نیز مرحله کشوری این رویداد ۳۰ دی تا ۲ بهمن برپاست.
وی افزود: در مرحله استانی رقابت‌ پایگاه‌های اسوه فارس ۶۰ پایگاه دستاوردهای خود را ارائه کردند که از این شمار ۶ پایگاه برگزیده و به مرحله کشوری راه یافتند. معاون بسیج مساجد ومحلات سپاه فجر استان فارس عنوان کرد: پس از مرحله استانی این رقابت‌ها به ترتیب، حوزه شهدا پایگاه شهید فانی از ناحیه لارستان، حوزه حضرت نرجس(س)، پایگاه حضرت اباالفضل(ع) از ناحیه بقیه‌الله(عج)، حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س)، پایگاه فدک از ناحیه فیروزآباد، حوزه الزهرا(س)، پایگاه فاطمه الزهرا(س) از ناحیه لارستان، ناحیه ثارالله(ع)، حوزه امام سجاد(ع) از پایگاه ربانی شیرازی و حوزه فاطمه الزهرا(س)، پایگاه ریحانه‌النبی از ناحیه جهرم برای رقابت با پایگاه‌های اسوه کشور معرفی شدند.
در قالب رقابت‌های «پایگاه اسوه» پایگاه‌های بسیج کشور دستاوردها و عملکرد یک‌ساله خود را ارائه می‌کنند و از آن دفاع می‌کنند.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی