[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

پرچم‌داری بانک سینا در تسهیلات قرض‌الحسنه، روزنامه شیراز نوین

 سعیدرضا امیرآبادی- گروه خبر
مدیر بانک سینا در منطقه فارس و کهگیلویه بویراحمد، از ارائه وام قرض‌الحسنه بدون کارمزد در قالب طرح آفتاب خبر داد.
بابک رستگار با ارائه پیشینه‌ای از این مجموعه بزرگ مالی و اقتصادی گفت: بانک سینا در سال 1364 زیرمجموعه بنیاد مستضعفان و جانبازان تأسیس شد و در استان فارس با 15 شعبه مشغول ارائه خدمات متنوع بانکی به جامعه است.او با بیان اینکه عمده شعب به سوددهی مطلوب رسیده‌اند، بیان داشت: این امر سبب شده است تا در سال گذشته سه شعبه جدید از بانک سینا در استان فارس تأسیس شود و در حال افزایش شعبات تا پایان سال هستیم.
مدیر بانک سینا در منطقه فارس و کهگیلویه بویراحمد با بیان اینکه ورود بانک‌ها به حوزه رقابتی تسهیلات قرض‌الحسنه به سود جامعه است، بیان داشت: طرح آفتاب بانک سینا مبتنی بر ارائه وام قرض‌الحسنه با کارمزد صفر درصد تعریف شده است.
رستگار با اشاره به این موضوع که اصلی‌ترین هدف از راه‌اندازی طرح آفتاب بانک سینا، گره‌گشایی از کار جامعه است، عنوان کرد: رسانه نقش ارزنده‌ای در حوزه معرفی تسهیلات قرض‌الحسنه دارند و از این قابلیت در راستای حمایت از مردم بهره می‌گیریم. او با تأکید بر این موضوع که عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و رعایت قانون همواره سرلوحه عملکرد بانک سینا بوده است، اظهار داشت: طرح آفتاب بانک سینا قابل استفاده برای اشخاص حقیقی و حقوقی و افراد زیرمجموعه آنهاست. وی افزود: سقف تسهیلات بانک سینا در قالب طرح آفتاب سه‌میلیارد ریال است.
مدیر بانک سینا در منطقه فارس و کهگیلویه بویراحمد خواستار مقایسه وام قرض‌الحسنه بدون کارمزد بانک سینا با سایر بانک‌ها شد و اظهار داشت: مزیت‌های طرح آفتاب در حوزه قرض‌الحسنه منافع مشتریان را تأمین می‌کند.او هدف‌گذاری بانک سینا را آبادانی کشور و اشتغال‌زایی برشمرد و اظهار داشت: سیاست سهامداران بانک سینا بر این اصل استوار شده که درآمدهای حاصله را در قالب طرح‌های مختلف به مردم بازگرداند.
مدیر بانک سینا در منطقه فارس و کهگیلویه بویراحمد با اشاره به این موضوع که برای تمامی اقشار جامعه بسته‌های متنوع حمایتی تدوین شده، بیان داشت: از اواخر سال گذشته انقلابی در نحوه بانکداری بانک سینا اجرا شد و 4 خط کسب و کار مبتنی بر بانکداری‌های خرد، تجاری، اجتماعی و اختصاصی راه‌اندازی شد.
رستگار از همکاری با بنیاد علوی با هدف محرومیت‌زدایی خبر داد و افزود: بر اساس آمار رسمی سال 1401، بانک سینا در زمره سودده‌ترین بانک‌های کشور قرار می‌گیرد. او از رشد زیرساخت‌های هوشمند در بانک سینا خبر داد و افزود: طی دو سال آینده شعب بانک سینا تنها برای ارائه خدمات خاص فعال است و بسیاری از خدمات به صورت هوشمند به کاربران ارائه می‌گردد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی