[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

توانایی مرودشت برای تبدیل شدن به انزلی دوم فوتبال ایران، روزنامه شیراز نوین

شیرازنوین - گروه ورزش
 ورزش شهرستان مرودشت بزرگانی دارد که وجودشان گنجینه گران‌بها و ارزشمندی است و می‌طلبد با یک برنامه‌ریزی مدون از وجود ارزشمند آنها در راه رشد و ترقی ورزشمان بهره‌ها ببریم.
به گزارش آرش حیدرزاده از مرودشت، هفته گذشته فرصتی دست داد تا به رسم معمول انجمن پیشکسوتان ورزش مرودشت، به همراه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان «رضا افتاده‌نسب»، رئیس انجمن پیشکسوتان ورزش شهرستان «احمد منصوری»، رئیس هیئت وزنه‌برداری استان فارس «آرش حبیبی»، پیشکسوت وزنه‌برداری و پاراگلایدر و عضو هیئت مدیره انجمن پیشکسوتان ورزش مرودشت «عزیز نیکو» به دیدار دو دیدار دو پیشکسوت ارزنده پربها و عزیز ورزش شهرستان مرودشت برویم و با استاتید گران‌قدر «احمدعلی ارزاقی» و «کاوس اسفندیاری» دیداری داشته باشیم.
 هردو عزیز با رویی باز و لبی خندان پذیرای ما بودند و خوشحال از اینکه در ورزش مرودشت سنتی بنا گذاشته شده که از پیشکسوتان یاد می‌شود و به دیدار آنها می‌رویم؛ به قول استاد ارزاقی «این‌گونه مواقع انسان می‌داند یک عمر تلاش و زحماش برای ورزش هدر نرفته و جامعه همیشه به یاد آنهاست». این انگیزه‌ای می‌شود تا پیشکسوتان بازهم پیش‌قدم شده و برای ترقی بیشتر ورزش قدم پیش گذارند.
آن شب، حقیقتاً شب ویژه‌ای بود؛ کاووس اسفندیاری از خاطرات فوتبال و والیبال و دو و میدانی گفت و از ورزش امروز شهرستان مرودشت سؤال‌ها و صحبت‌هایی کرد که نشان می‌داد هنوز هم خبرهای ورزش شهرش را با اشتیاق پیگیری می‌کند. او از درخشش وزنه‌برداران جوان مرودشتی با شادمانی یاد می‌کرد.
احمدعلی ارزاقی هم از خاطرات شیرین و جالب ورزشی خود گفت و دقایقی همه ما را سوار قطار زمان کرده و به سال‌های آخر دهه 30  و 40 و 50 برد.
او  از اینکه او در دو و میدانی، بوکس، بسکتبال و فوتبال ورزش می‌کرده و استعداد درخشش در هر کدام از این رشته‌ها را داشته و از موفقیت‌ها گفت.
 با وی از خاطرات اولین قهرمانی فوتبال مرودشت در زمان شهرستان شدنِ مرودشت یاد کردیم که با مربیگری وی در سال 1357 مرودشت برای اولین بار در فارس آقایی کرد. 
استاد ارزاقی گفت: مرودشت می‌توانست و هنوز هم می‌تواند یک انزلی باشد و ملوانی برای خود داشته باشد؛ فقط باید مدیران شهر همت کنند؛ چراکه استعداد به وفور وجود دارد؛ جالب اینکه این گفته کاووس اسفندیاری هم بود.
در این دیدار این، رضا افتاده‌نسب پیشکسوتان را گنجینه گران‌قدر ورزش مرودشت دانسته و گفت: ما دوست داریم از وجود ارزشمند شما بزرگان استفاده کنیم و می‌خواهیم شما هم حضورتان را در عرصه‌های ورزش بیشتر کنید؛ اداره ورزش هم در تحقق این مهم پیش‌قدم خواهد شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی