[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

آینده ایران اسلامی در گرو تعهد و تخصص دانش‌آموزان است، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش‌وپرورش ناحیه سه شیراز، سید عبدالصمد موسوی، مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه سه شیراز با همراهی معاون آموزش متوسطه و کارشناسان این اداره با حضور در جمع دانش‌آموزان معتکف در مسجد علی‌بن ابیطالب(ع) با آنان به گفت‌وگو نشست.
بر‌اساس این گزارش، موسوی خطاب به دانش‌آموزان گفت: حضور شما در این مراسم دلی و عاشقانه، فرصت مناسبی است تا ضمن پرداختن به اعمال معنوی خود، لحظات خوبی را در کنار هم‌سالان و دوستان خود خلق کنید و مهارت‌های زندگی را بیاموزید. مدیر ناحیه سه شیراز ادامه داد: اعتکاف یکی از برجسته‌ترین مظاهر بندگی در برابر خداست؛ فرصت خوبی است که انسان می‌تواند با معبود راز و نیاز کند. کمتر اردویی برگزار شده که طی سه روز و با انجام مراسم معنوی و فرهنگی همراه باشد. این فرصت به شما اجازه می‌دهد تا تجارب خوبتان را به یکدیگر منتقل کنید و این اتفاق با حضور دانش‌آموزان ناحیه سه شیراز در پنج مسجد در حال برگزاری است. موسوی به انتخابات پیش رو نیز اشاره کرد و این رویداد بزرگ را وظیفه شرعی دانست که مردم سرنوشت خود را  با انتخاب اصلح رقم می‌زنند؛ او در این خصوص گفت: منتخب صالح به نمایندگی از ملت در مجلس شورای اسلامی برای قانون‌گذاری حضور پیدا می‌کند.
او خطاب به دانش‌آموزان اظهار کرد: شما به‌عنوان مدیران آینده و نیروهای اثرگذاری که آینده ایران اسلامی در گروی تعهد، تخصص، شوق و کار شماست، شناخته می‌شوید و باید در همه عرصه‌ها که یکی از مهم‌ترین آن انتخابات است، اثرگذار باشید. پس همه با خانواده در انتخابات شرکت کرده و صحنه زیبایی را خلق می‌کنیم که لازمه‌ ایران قوی است. این دیدار با بیان خاطرات دانش‌آموزان در مدت زمان حضور در مراسم معنوی اعتکاف، ادامه و پایان یافت. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی