[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تعویض چمن مصنوعی ورزشگاه شهید دستغیب ، روزنامه شیراز نوین

یک دهه قبل بود که با تصمیم مسئولان وقت ورزش و جوانان فارس، زمین فوتبال مجموعه ورزشی قدیمی ‌شهید آیت‌الله دستغیب شیراز، با چمن مصنوعی فرش شد، اکنون اقدام برای تعویض آن با چمنی با کیفیت، آغاز شده است.
 از همان ابتدا، کیفیت زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید دستغیب شیراز که برای میزبانی مسابقات لیگ برتر آماده شده بود، با اعتراض تیم‌ها به ویژه تیم‌های میهمان همراه بود و هرچه جلوتر رفتیم، اعتراض‌ها بیشتر و شدیدتر شد تا جایی که رئیس هیئت فوتبال شیراز نیز بارها کیفیت این زمین را زیرسؤال برد و بازی روی آن را برای ورزشکاران، به ویژه فوتبالیست‌های کم سن و سال، مضر دانست.
سال‌هاست که عمده مسابقات فوتبال پایه و خیلی از مسابقات دیگر، از مسابقات بزرگ‌سالان استان گرفته تا مسابقات کشوری در رده‌های مختلف سنی، در این ورزشگاه برگزار می‌شود و همین موضوع باعث شد تا چمن مصنوعی شهید دستغیب خیلی زودتر و بیشتر فرسوده شود.
حالا چند روزی است که عملیات برای تعویض این چمن و جایگزین شدن چمنی مناسب‌تر آغاز شده است.
رئیس هیئت فوتبال شیراز اعلام کرد که اواسط آذرماه امسال، عملیات تعویض چمن به پایان رسیده و زمین دستغیب آماده بهره‌برداری خواهد بود.
سیدمحمدرضا حسینی همچنین گفت: تا زمان آماده شدن ورزشگاه شهید دستغیب، ورزشگاه بعثت شیراز میزبان رقابت‌های فوتبال پایه و همچنین مسابقات استانی و کشوری خواهد بود.
به گزارش ایسنا، مشکلات ورزشگاه شهید دستغیب تنها به زمین چمن آن محدود نمی‌شود و برای برگزاری رقابت‌ها به صورت استاندارد، موارد بسیار زیادی باید مورد توجه قرار گرفته و بازسازی شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی