[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۱۱۲
  • دوره جدید

راهنمایی تخصصی بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی از طریق سامانه ۱۴۲۰، روزنامه شیراز نوین

راهنمایی تخصصی بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی از طریق سامانه 1420

پاسخ‌گویی سریع بیمه شدگان، بازنشستگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان، هدف ایجاد مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی است که در سال گذشته راه‌اندازی شد. به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تأمین اجتماعی استان فارس به‌نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، بیمه‌شدگان زمانی که با شماره تلفن 1420  تماس می‌گیرند و مسئله و سئوال خود را مطرح می‌کنند، کاربر اطلاعات موردنیاز را از تماس‌گیرنده دریافت و پاسخ را ارائه می‌کند. مواردی که نیاز به بررسی تخصصی داشته باشد، پیگیری و نتیجه به مخاطبان پیامک و یا ایمیل می‌شود. 
همچنین، مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی در تمام ساعات شبانه‌روز از طریق پیام صوتی با مرکز ارتباطات مردمی این سازمان می‌توانند در ارتباط باشند؛ مخاطبان همچنین می‌توانند با دریافت کد پیگیری از نحوه پیگیری مشکلات خود در سازمان مطلع گردند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی