[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پایان رقابت ۲۷ تیم آموزشگاهی ناحیه یک شیراز ، روزنامه شیراز نوین

تیم فوتسال هنرستان غیر انتفاعی تربیت بدنی فرا اندیشان قهرمان رقابت‌های فوتسال آموزشگاه‌های متوسطه دوم ناحیه یک شیراز شد. به گزارش شیرازنوین و به نقل از سایت هیئت فوتبال، در این رقابت‌ها که پس از ۲ سال وقفه به دلیل بیماری کرونا با حضور ۲۷ تیم از آموزشگاه‌های ناحیه یک شیراز برگزار شد، هنرجویان هنرستان غیر انتفاعی تربیت بدنی فرا اندیشان توانستند پس از شکست رقبای خود در مرحله گروهی و حذفی قهرمان آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز  شوند. این رقابت‌ها از ۱۷ آبان‌ماه به مدت ۸ روز  و در سطح کمی ‌وکیفی بالا در سالن شهدای آموزش و پرورش برگزار شد. تلاش بی‌وقفه غلامعلی لطفی مدیر تربیت بدنی ناحیه و اصغر کشاورز مسئول انجمن فوتبال ناحیه یک در برگزاری این رقابت‌ها در سطح کیفی بالا ستودنی و گرمی‌بخش این رقابت‌ها بود. 
هدایت تیم فوتسال هنرستان تربیت بدنی غیر انتفاعی فرا اندیشان به‌عهده اسمعیل حسینی و کمک محمد مباشری و با سرپرستی محمدرضا احمدشاهی بود.
بازیکنان تیم قهرمان را این افراد تشکیل دادند: ابوالفضل علیپور، علی الله یاری، محمد شاملی، احسان اوجی، ماهان زارعی، محمدرضا شهریزی، علی عزیزی، عباس غلام زاده، محمدامین رنجبر، سعید اکبرپور و علیرضا جمعه.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی