[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

شهرستان‌های فعال در حوزه کتاب‌خوانی عشایر حمایت خواهند شد، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری فارس گفت: رویکرد ما توجه به گروه‌های مردمی است و از دستگاه‌ها و شهرستان‌هایی که در حوزه اردوی کتاب‌خوانی عشایر فعالیت کنند، حمایت خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، مهدی مؤمن‌زاده در نشست برنامه‌ریزی طرح «اردوی کتاب‌خوانی عشایر فارس» با اشاره به اینکه کتابخانه‌های عمومی با خلاقیت و تلاش جایگاه این نهاد فرهنگی و فضای کتاب‌خوانی استان را تغییر دادند، گفت: در فضای فرهنگی و آموزشی استان نیازمند گسترش مخاطب هستیم؛ اینکه در فضای محدود فعالیت کنیم و انتظار داشته باشیم که مخاطبان به سمت ما بیایند، درست نیست. امروز، دوره اقدمات مخاطب‌محور و حرکت به سمت مخاطب است.
وی با تأکید بر اینکه گسترش مخاطب از راهبردهای درست و دقیق این دولت است، تصریح کرد: فعالیت‌ها را باید مستندسازی کنیم و در چارچوب وظایف خود به اطلاع عموم برسانیم؛ اطلاع‌رسانی رویدادها به مردم امیدبخش است و جریان‌سازی می‌کند. مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس در ادامه با اشاره به ظرفیت عظیم عشایر فارس عنوان کرد: عشایر فارس در زمینه‌های فرهنگ، سیاست و مفاخر خوش درخشیده‌اند و قرن‌هاست که این ظرفیت در استان فارس فعال بوده است؛ باید ظرفیت عشایر بیش از گذشته شناخته و سامان‌دهی شود. مؤمن‌زاده با اشاره به تشکیل سمن‌های تخصصی در حوزه عشایر در شهرستان‌ها، گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و نگاه دولت سیزدهم، رویکرد ما توجه به گروه‌های مردمی است؛ در کارگروه‌های تخصصی استان نیز معمولاً گروه‌های مردمی دعوت می‌‌شوند. وی سیاست‌های استان را حمایت از برنامه‌محوری برشمرد و گفت: از دستگاه‌ها و شهرستان‌هایی که در حوزه اردوی کتاب‌خوانی عشایر فعالیت کنند، حمایت خواهد شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی