[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

تعویض ۵۶۹۸ کنتور برق معیوب در استان فارس، روزنامه شیراز نوین

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از تعویض و اصلاح 5698 دستگاه کنتور معیوب در سطح این استان از ابتدای سال جاری با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد ریال خبر داد.
علیرضا اسکندری، اظهار داشت: اصلاح لوازم اندازه‌گیری، کاهش تلفات و رضایتمندی مردم از جمله اهداف مهم تعویض این تعداد کنتور معیوب بوده است که در دو مرحله شناسایی کنتورهای معیوب و تعویض آنها برنامه‌ریزی شده است.
وی افزود: در اجرای این طرح علاوه بر شناسایی لوازم اندازه‌گیری از طریق عملیات تست و بازرسی، تعدادی از کنتورهای معیوب نیز از طریق بررسی گزارش‌های سیستمی با اشکالاتی مانند خرابی و عدم ثبت کارکرد و یا شکستگی شیشه شناسایی شده که مشکل آنان رفع شد.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در خصوص تست‌های انجام‌شده بر روی كنتورهای برق تصریح کرد: در سال جاری54116  مورد تست بر روی کنتورهای برق انجام شده که در اثر آن تعداد5698 فقره كنتور برق معیوب و دچار نقصان مصرف كشف و تعویض شده است.
اسکندری در ادامه سخنان خود به ذکر آماری از شناسایی كنتورهای معيوب و دستكاری‌شده در سال گذشته پرداخت و گفت: تست و بازرسی مستمر دستگاه‌های اندازه‌گيری يکی از مهم‌ترين اولويت‌های کاری ما می‌باشد كه در همین راستا درسال گذشته بیش از 9 هزار کنتور برق معیوب در استان شناسایی شده و نسبت به تعویض آنها اقدام گردید. وی تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در حال حاضر بیش از یک میلیون مشترک برق دارد که 69 درصد مشترکان از کنتور دیجیتال و 31 درصد مشترکان از کنتور مکانیکی استفاده می‌کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی