[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تعامل اجرایی فارس با مسکن ملی مطلوب است ، روزنامه شیراز نوین

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در فارس قابل قبول است. زهره‌ای، قائم مقام وزیر و معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی گفت: روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس قابل قبول و رو به جلو است.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی فارس، دکتر محمدعلی زهره‌ای در حاشیه بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان فارس در شیراز افزود: براساس گزارش‌های ارائه‌شده، نحوه همکاری استانداری، دستگاه‌های اجرایی و مدیران استانی در فارس در اجرای طرح نهضت ملی مسکن مطلوب است و این طرح با همراهی همه مجموعه‌ها به خوبی در حال پیشرفت است.
وی ادامه داد: همچنین گزارش‌ها حاکی از آن است که همراهی و همکاری بانک‌های استان به ویژه بانک مسکن نیز در اجرای طرح نهضت ملی مسکن خوب است و مردم استان فارس به زودی خبرهای خوبی در بحث نهضت ملی مسکن خواهند شنید.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی، روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور را نیز خوب و قابل قبول توصیف کرد و گفت: دکتر بذرپاش، وزیر محترم راه و شهرسازی به شکل ویژه پیگیر اجرای طرح نهضت ملی مسکن در تمام استان‌های کشور است.
دکتر زهره‌ای افزود: هم‌اینک کل کشور تبدیل به کارگاه عمرانی شده و آن دسته از استان‌هایی که روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آنجا به واسطه تأخیر در تأمین زمین با کُندی همراه بود نیز در تلاشند تا با شتاب بخشیدن به کار خود را به سایر استان‌ها برسانند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی