[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

جذب نیروی انسانی براساس شایسته‌گزینی، روزنامه شیراز نوین

 سعیدرضا امیرآبادی- گروه خبر
رئیس اداره منابع انسانی و پایش عملکرد مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان فارس از جذب نیروهای انسانی براساس شایسته‌گزینی خبر داد. اسماعیل یعقوبی با تبریک فرار رسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: مدیریت‌های درمان تأمین اجتماعی در زمره بزرگترین متولیان امور درمانی کشور قرار دارند که خدمات متنوعی نیز در سطح استان فارس به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی ارائه می‌گردد.
وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی در حدود نیمی از جمعیت استان پهناور فارس را تحت پوشش قرار می‌دهد و ارائه خدمات مطلوب به بیمه‌شدگان به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین اهداف سازمان برشمرده می‌شود.
او با اشاره به این موضوع که برخورداری از نیروی انسانی متعهد و کارآزموده ارتباط مستقیمی با کیفیت ارائه خدمات دارد، بیان داشت: سازمان تأمین اجتماعی نگاه ویژه‌ای به جذب نیروی انسانی متخصص و براساس شایسته‌گزینی دارد.
رئیس اداره منابع انسانی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان فارس در بخش دیگری از سخنانش گفت: به منظور تکمیل کادر تأسیسات در درمانگاه‌های شیراز، مرودشت، لارستان، لامرد و استهبان، آزمون استخدامی منطقه‌ای برگزار گردیده و تعداد ۹ نفر نیرو در مرحله گزینش قرار دارند و در ماه جاری به‌کارگیری خواهند شد. به گفته این مقام مسئول، در سال گذشته درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرستان مهر به بهره‌برداری رسید و فرآیند تکمیل نیروی انسانی این درمانگاه انجام گردید.
یعقوبی از برگزاری آزمون استخدامی برای نیروهای خدماتی و تأسیسات خبر داد و افزود: درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان فیروزآباد مقارن با دهه پر فروغ فجر به بهره‌برداری خواهد رسید و فرآیند جذب 20 نفر نیروی انسانی در این مرکز انجام شده است.
او در ادامه اظهار کرد: تعداد 15 نفر در بخش خدمات برای واحدهای درمانی شیراز، آباده، مرودشت، استهبان و جهرم به‌کار گرفته می‌شوند که فرآیند استخدام این کارکنان در دست اقدام می‌باشد.
وی با تأکید بر این موضوع که یکی از اهداف اصلی تأمین اجتماعی به‌کارگیری نیروهای انسانی لایق و توانمند است، بیان داشت: آزمون سراسری سازمان تأمین اجتماعی در آینده نزدیک در سال‌جاری برگزار خواهد شد و بر مبنای آن تعداد 76 نفر با مدارک تحصیلی دیپلم، کارشناسی و غیره در بخش‌های درمان و پشتیبانی واحد‌های تابعه استان جذب خواهند شد. 
رئیس اداره منابع انسانی و پایش عملکرد مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان فارس با بیان اینکه ضوابط جذب نیروهای ایثارگر در فرآیند استخدام‌ها رعایت می شود، بیان داشت: در مراحل استخدام و گزینش در تلاش هستیم تا نخبگان دانشگاهی و نیروهای توانمند را براساس شایسته‌گزینی جذب کنیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی