[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تجلیل از خانواده شهدا به یک فرهنگ تبدیل‌شده است، روزنامه شیراز نوین

رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار کلان‌شهر شیراز در همایش آیه‌های ایثار، با بیان اینکه مرهون پدران و مادران شهدا هستیم، بر تجلیل از خانواده شهدا به عنوان یک فرهنگ تصریح کردند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، همایش آیه‌های ایثار و آیین تجلیل از پدران شهدا به میزبانی شهرداری منطقه ۴ و با همت حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز و مشاور شهردار شیراز در امور ایثارگران برگزار شد. رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در این آیین با تجلیل مقام پدر گفت: رشادت و جان‌فشانی‌های فرزندان شما در هشت سال دفاع مقدس، حاصل فرهنگ، اخلاص، تلاش و زحمات شما است. سید ابراهیم حسینی با بیان اینکه مرهون پدران و مادران شهدا هستیم، ابراز امیدواری کرد: بتوانیم در مسیری که فرزندان شما ترسیم کرده‌اند، حرکت کرده و به مردم خدمات بهتری را ارائه دهیم. وی اظهار کرد: شهرداری شیراز امروز با تلاش شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری در بخش‌های مختلف در کشور سرآمد و برتر است و این سبب افتخار است که توانسته‌ایم زمینه را برای خدمتگزاری بهتر و بیشتر فراهم آوریم. حسینی گفت: قطعاً به آنچه می‌خواهیم هنوز نرسیده‌ایم اما امروز شهر شیراز در جایگاهی از پیشرفت و شکوفایی قرارگرفته که با همراهی اعضای شورای شهر و تلاش جهادی شهردار شیراز و همکارانشان در دهه فجر عملیات اجرایی بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه را آغاز و یا به مرحله افتتاح و بهره‌برداری برساند.
شهردار کلان‌شهر شیراز نیز در آیین تجلیل از پدران شهدا ضمن تبریک چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: پدران و مادران شهدا انسان‌های بزرگ و شریفی هستند و از فرزندان خود در راه انقلاب اسلامی گذشته‌اند. محمدحسن اسدی که خدمت به خانواده شهدا را افتخاری برای مدیریت شهری شیراز می‌داند، تصریح کرد: تجلیل از خانواده شهدا در این کلان‌شهر به یک فرهنگ تبدیل‌شده است، هرچند خانواده شهدا نیاز به تجلیل ندارند بلکه این وظیفه ما هست که جایگاه آن‌ها را درک کنیم که همه هستی خود را فدای اسلام کردند.
اسدی با بیان اینکه امروز شورا و شهرداری شیراز با برنامه‌ای مدون کار خود را پیش می‌برد، خاطرنشان کرد: دهه فجر امسال بی‌سابقه‌ترین ایامی است که شهرداری شیراز طرح‌ها و پروژه‌‌های متنوع در سرفصل‌های مختلف به بهره‌برداری می‌رساند و یا عملیات اجرایی آن‌ها را آغاز می‌کند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی