[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

افتتاح اولین نمایندگی بهارنکو در خارج از استان فارس، روزنامه شیراز نوین

مدیر عامل گروه مؤسسات مردم نهاد خانواده بهارنکو از افتتاح نمایندگی بهارنکو در استان آذربایجان غربی در دهه فجر خبر داد.
مدیر عامل گروه مؤسسات مردم نهاد خانواده بهارنکو ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: پیشرفت‌های جمهوری اسلامی از بعد انقلاب چشمگیر است و این در حالی بوده که انقلاب فرصت رسیدن به شکوفایی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.
حمید مقامی افزود: انقلاب اسلامی، رژیم طاغوت را به نظام مردم‌سالار تبدیل کرد و نشان داد که حضور مردم در همه‌ مسائل به حل مشکلات می‌انجامد.
وی اضافه کرد: در همین نظام و حاکمیت جمهوری اسلامی بود که بهارنکو به کارهای خود وسعت داد و گامی مؤثر در حوزه خانواده برداشت. 
مدیر عامل بهارنکو خاطر نشان کرد: در سایه این انقلاب، بهارنکو از یک مؤسسه مردم نهاد تبدیل به گروه مؤسسات و از یک نمایندگی به سی نمایندگی و از پنج نیرو به ۳۷٠ پرسنل، استاد و مشاور رسید.
مقامی در ادامه با بیان اینکه در دهه فجر امسال شاهد افتتاح دو نمایندگی دیگر از بهارنکو هستیم، گفت: یکی از این نمایندگی‌ها درون استانی و دیگری خارج از استان است.  وی گفت: سی و یکمین نمایندگی بهارنکو به شهرستان فسا رسید که از ابتدای اسفندماه خدمات مشاوره‌ای خود را به زوجین آغاز می‌کند. 
مدیر عامل گروه مؤسسات مردم نهاد خانواده بهارنکو افزود: خبر بسیار خوب دیگر اینکه با توجه به موافقت شورای توسعه دفتر امور اجتماعی استانداری فارس در کشوری شدن طرح بهارنکو، اولین نمایندگی برون‌استانی این گروه مؤسسات در استان آذربایجان غربی شهرستان ارومیه افتتاح خواهد شد. وی گفت: در این نمایندگی نیز خدمات‌رسانی به زوجین از اسفند ماه صورت می‌پذیرد. لازم به ذکر است که در ۲۸‌ام خرداد ماه معاون بهداشت، معاون فرهنگی و مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی به منظور شناخت و آشنایی با روند کار بهارنکو جهت اجرای طرح بهارنکو در استان خود از این مرکز بازدید کرده بودند. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی