[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

کتابخانه‌های عمومی فارس با ۱۳۵۰ برنامه به استقبال دهه فجر رفتند، روزنامه شیراز نوین

ایسنا، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس در تشریح برنامه‌های ویژه دهه مبارک فجر در مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان گفت: بیش از ۱۳۵۰ برنامه ترویجی فرهنگی آموزشی در سطح کتابخانه‌های عمومی استان فارس برگزار خواهد شد.
محمدحسین فیروزی، ۱۴ بهمن ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر از برنامه‌ریزی کتابخانه‌های عمومی فارس برای گرامیداشت این ایام خبر داد و گفت: بیش از ۱۳۵۰ برنامه ترویجی و فرهنگی به همت مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان برنامه‌ریزی شده است.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس با اشاره به بهره‌برداری از یک کتابخانه در فارس افزود: هم‌زمان با دهه مبارک فجر کتابخانه عمومی «امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، شهر فاقد کتابخانه نوبندگان شهرستان فسا به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه «ایران ۲۰؛ داده پژوهی چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران» اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر ۳ برنامه از سلسله برنامه‌های اردوی کتاب‌خوانی عشایر فارس در شهرستان‌های جهرم، سروستان و قیروکارزین اجرا می‌شود.
فیروزی افزود: پویش کتاب‌خوانی با موضوع قهرمان ملی با محوریت کتاب «قهرمان سلیمانی» روایت رهبر معظم انقلاب اسلامی از زندگی، مجاهدت‌ها و حادثه شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس در حال برگزاری است و مهلت ارسال آثار تا 30 بهمن ۱۴۰۲ است.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس همچنین از آذین‌بندی و برگزاری جشن پیروزی انقلاب در کتابخانه‌ها خبر داد و گفت: عضویت رایگان و بخشودگی جرائم دیرکرد از ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه در کتابخانه‌های عمومی فارس اجرا می‌شود. علاقه‌مندان برای عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی، می‌توانند با مراجعه حضوری به کتابخانه‌های استان یا پرتال کتابخانه‌های عمومی به نشانی samanpl.ir ضمن دریافت کد تخفیف به عضویت در کتابخانه‌های عمومی اقدام کنند.
وی در ادامه به برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی اشاره کرد و گفت: کتابخانه‌های فارس در ایام دهه مبارک فجر میزبان بیش از ۱۳۵۰ برنامه فرهنگی و ترویجی هستند. برگزاری سلسله نشست‌های معرفی و نقد کتاب و خاطره‌گویی، تکریم مقام شهدا و خانواده شهیدان، برنامه ویژه کودکان، مسابقات کتاب‌خوانی، نشست‌های کتاب‌خوان، نمایشگاه کتاب و خاطره‌نگاری انقلاب، نشست‌های نمایشنامه‌خوانی، روایت‌گری انقلاب، نقدوبررسی کتاب، بازدید از برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی فارس در این ایام هستند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی