[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

قتل به خاطر اختلافات مالی، روزنامه شیراز نوین

فرمانده انتظامي مهر خبرداد: 
قتل به خاطر اختلافات مالی
فرمانده انتظامي "مهر" گفت: با پیگیری ماموران این فرماندهی، قاتل و همدستش در شهرستان  لامرد دستگیر شدند.سرهنگ "بهادر رزمجویی" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پليس،در تشریح اين خبر اظهار داشت: در پی وقوع قتلی در 29 آذر ماه سال جاری در کوه‌های اطراف شهرستان مهر، کارآگاهان پليس به محل مراجعه و بررسي‌هاي همه جانبه براي مشخص شدن موضوع، شناسایی و دستگیری قاتل انجام شد.
وی تصريح کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از تحقیقات تکمیلی و با به کارگیری شگردهای پلیسی، قاتل و همدستش را در شهرستان لامرد از توابع این استان شناسايي و پس از هماهنگی قضایی آنان را دستگير کردند.
سرهنگ "رزمجویی" گفت: متهمین در مواجهه با دلايل و مدارک موجود به قتل اعتراف و بیان کردند در روز وقوع، به علت اختلاف مالی با مقتول وی را به کوهای اطراف شهرستان مهر انتقال داده و وی را با شلیک اسحله کلت به قتل رسانیدم.
فرمانده انتظامی مهر با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمین یک قبضه اسلحه کلت که در صحنه استفاده شده بود کشف شد، تصریح کرد: قاتل و همدستش برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.
این مقام انتظامی اظهار داشت: وقوع چنين نزاع هايي مصداق بارز اخلال در نظم عمومي است برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت در دستور کار پلیس می‌باشد و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی